کد خبر : 1760198 | 17 خرداد 1400 ساعت 18:25 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب سرمربی فرانسه به پیش بینی مورینیو

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه چندان هم از تعاریف ژوزه مورینیو رضایت ندارد.

واکنش جالب سرمربی فرانسه به پیش بینی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور و پرتغالی اخیرا به پیش بینی رقابت های یورو 2020 پرداخته و البته از تیم ملی فرانسه به عنوان بخت نخست فتح عنوان قهرمانی در این رقابت ها نام برده است. دیدیه دشان مدعی شد با توجه به ترکیب فعلی لوس بلوس و البته موفقیت فرانسه در جام جهانی 2018، عجیب نیست ژوزه مورینیو آنها را در بین مدعیان قهرمانی قرار داده است.

 

دیدیه دشان گفت: "من درباره تیم تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو نیز همین فکر را می کردم، اما شرایط طبق برنامه پیش نرفت (می خندد). به صورت عادی و خودکار و با توجه به برچسب مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی و البته با سه سال تجربه بیشتر، ما از بخت های کسب عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2020 هستیم.

 

1608214

 

من یک خط حمله هجومی و با پتانسیل بالا در اختیار دارم، اما همه چیز فقط معطوف به این نیست. این موضوع عامل فشار روی فرانسه نبوده و یک واقعیت است. ما از شنیدن این موارد فرار نخواهیم کرد و بی تردید فرانسه یکی از نامزدهای قهرمانی در این یورو است.

 

باید به تعادل فکر کرد و من عملکرد خط میانی را از مهاجمان جدا نمی بینم. ما همه کار را برای در اختیار داشتن توپ تا آنجا که ممکن است انجام خواهیم داد، اما قطعا در طول یک مسابقه دقایقی وجود خواهد داشت که توپ در اختیار ما نیست."

دیدگاه‌ها