کد خبر : 1760225 | 17 خرداد 1400 ساعت 20:51 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

لئوناردو بونوچی:

رونالدو و لوکاکو نداریم؛ستاره ما در ایتالیا تیم‌‌مان است

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا، از قدرت و اتحاد تیمی بالای آتزوری تمجید کرد.

رونالدو و لوکاکو نداریم؛ستاره ما در ایتالیا تیم‌‌مان است

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو روز جمعه 11 ژوئن با برگزاری دیدار بین دو تیم ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیکو رم آغاز خواهد شد. آتزوری با هدایت روبرتو مانچینی روزهای خوبی را سپری می‌کند و یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی مسابقات محسوب می‌شود.

 

در همین راستا لئوناردو بونوچی مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا در یک کنفرانس خبری پیرامون وضعیت این تیم گفت: " ما برای مدت زمان طولانی منتظر ماندیم و سرانجام وقت آن فرا رسیده است. حالا هواداران در ورزشگاه حضور خواهند داشت و می‌توانند به شما فشار بیاورند و کمک‌تان کنند. امیدوارم که آنها را خوشحال کنیم."

 

 

1609632

 

 

بونوچی در ادامه گفت: "ما روش مشخصی را با روبرتو مانچینی آغاز کردیم و این در آخرین بازی دوستانه مقابل جمهوری چک نیز آشکار بود و همه چیز به بازی از عقب زمین برمی گردد. برخلاف سایر تیم ها، ما یک فرد برجسته مانند کریستیانو رونالدو یا روملو لوکاکو نداریم. ستاره ما اتحاد این گروه است.  بعد از ناکامی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 ما می خواهیم برای ایتالیا و ایتالیایی ها سخت بجنگیم و این کشور را به همان جایی که متعلق است برگردانیم."

 

بونوچی در رابطه با تقابل ایتالیا با ترکیه در اولین گام گفت: "ترکیه شایسته احترام است و آنها قدرت خود را در برابر تیم ملی فرانسه نشان دادند. آنها تیمی جاه طلب و به دنبال صعود هستند. هاکان و مریح دوست من هستند، ما اغلب صحبت می کنیم و مریح گفت اجازه نمی دهد من گل بزنم. "

 

 

1609630

 

 

انتخاب مکس آلگری به عنوان سرمربی یوونتوس: "این انتخاب درستی بود. هنگامی که پیرلو برکنار شد، عاقلانه بود که به دنبال مربی با تجربیات زیادی بروید، که یووه را می شناسد و در کار روزانه ما را برای رسیدن به اهدافی که هر ساله باشگاهی مانند یوونتوس برای خود تعیین می کند، کمک خواهد کرد."

دیدگاه‌ها