کد خبر : 1760295 | 18 خرداد 1400 ساعت 09:07 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره میلان راهی پاریس؛

دوناروما-PSG؛ توافق نزدیک است

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که مذاکرات جی جی دوناروما، دروازه بان میلان، و پاری سن ژرمن رو به پایان است و ظرف 24 ساعت آینده انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس اعلام خواهد شد.

دوناروما-PSG؛ توافق نزدیک است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در آستانه عقد قراردادی پنج ساله با جیانلوییجی دوناروما است که برای این دروازه بان جوان ایتالیایی دستمزد سالانه 12 میلیون یورو، که شامل پاداش نیز هست، را به ارمغان خواهد آورد.

اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که مذاکرات دو طرف به مرحله پایانی رسیده و قدم های مثبتی برای رسیدن به توافق برداشته شده است.

اسکای اسپورت ایتالیا نیز خبر داده که دو طرف به توافق رسیده اند و دوناروما قراردادی پنج ساله با دستمزد 12 میلیون یورو در هر فصل که شامل پاداش ها نیز می شود را امضا خواهد کرد.

دوناروما در حال حاضر و در آستانه یورو 2020 تیم ملی ایتالیا را همراهی می کند و قرار است تست های پزشکی خود را در فلورانس و پیش از آغاز یورو در روز جمعه انجام دهد.

 

1609786

 

دروازه بان جوان تیم ملی ایتالیا پس از اینکه حاضر به تمدید قرارداد با میلان نشد و با توجه به اینکه قرارداد قبلی او در تاریخ 30 ژوئن به پایان خواهد رسید، بازیکن آزاد محسوب می شود.

دوناروما پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد با میلان با دستمزد سالانه هشت میلیون یورو را رد کرده بود.

گزارش شده که PSG در ابتدا اصلا مد نظر مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما نبود، مخصوصا که در لیگ یک قوانین سفت و سختی درباره کمیسیون، بند آزادسازی و گزینه های فروش بازیکنان وجود دارد.

یوونتوس اما از مذاکره برای به خدمت گرفتن دوناروما کنار کشید تا روی شزنی، دروازه بان فعلی بیانکونری، تمرکز کند و بارسا نیز دقیقا همین تصمیم را در رابطه با تمرکز روی مارک آندره تراشتگن گرفت.

پاری سن ژرمن به تازگی قرارداد خود با کیلور ناواس را تمدید کرده است اما این دروازه بان می تواند به راحتی باشگاه دیگری را برای خود پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها