کد خبر : 1760333 | 18 خرداد 1400 ساعت 11:49 | 44.6K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر معادلات چپ پرسپولیس با مصدومیت امیری

مصدومیت وحید امیری که در پست دفاع چپ عملکرد درخشانی داشته، فرصت را برای حضور فیکس سعید آقایی فراهم خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیری روز گذشته به عنوان هافبک چپ در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفت، در نیمه دوم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد تا زمین را ترک کند. ساعتی بعد دراگان اسکوچیچ اعلام کرد که وحید امیری تورنمنت را از دست داده و بنابراین او به نوعی از فهرست تیم ملی خارج شد تا پس از دو نمایش درخشان، امکان بازی مقابل عراق و کامبوج را نداشته باشد.

 

نکته مهم درباره امیری این است که او در هفته های اخیر به عنوان مدافع چپ در ترکیب پرسپولیس حضور داشته است. پس از این که سعید آقایی به دلیل کرونا، لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، کادرفنی پرسپولیس وینگر شماره 19 را در پست او بازی داد و امیری هم چنان درخششی را از خود نشان داد که یحیی پس از بهبود آقایی و در بازی دربی نیز تغییری در ترکیب ایجاد نکرد.

 

اما حالا آسیب دیدگی ستاره خرم آبادی فرصت را برای سعید آقایی فراهم می‌کند تا به ترکیب اصلی بازگردد و البته باید با ارائه نمایش های درخشان جایگاهش را حفظ کند چرا که به نظر می‌رسد امیری از این پس یک آلترناتیو جدی در این پست خواهد بود. نکته جالب حضور سعید آقایی در برابر تراکتور تیم پیشین اوست که احتمالا آقایی با انگیزه فراوان پای به این میدان خواهد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها