کد خبر : 1760342 | 18 خرداد 1400 ساعت 12:36 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک باشگاه قطری به دنبال مهاجم فرانسوی الهلال

روزنامه های الاقتصادیة عربستان و الرایة قطر از پیشنهاد یک باشگاه قطری برای جذب بافتیمبی گومیس خبر دادند.

یک باشگاه قطری به دنبال مهاجم فرانسوی الهلال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة قطر در شماره امروز خود و به نقل از یک روزنامه عربستانی اعلام کرد که مدیریت باشگاه الهلال یک پیشنهاد شفاهی از یک باشگاه قطری دریافت کرده است که قصد دارد باقیمانده قرارداد بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی آبی های ریاض را خریداری کرده تا این بازیکن فصل آینده در لیگ ستارگان قطر حضور داشته باشد.


روزنامه الاقتصادیة عربستان که مدعی شده گومیس از یک تیم قطری پیشنهادی دریافت کرده، درخصوص پاسخ نهایی باشگاه الهلال نیز اعلام کرده که این تیم عربستانی پاسخ مثبت یا منفی خود درخصوص فروش گومیس را به تعویق انداخته تا آنها گزارش نهایی در این خصوص را از لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید این تیم دریافت کنند.


در ادامه این گزارش آمده است: سرمربی پرتغالی برای تعیین وضعیت آبی پوشان که عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را به دست آورده اند، از مدیران تیم کمی زمان خواسته است تا بتواند ضمن ارزیابی بازی های این تیم در فصل گذشته، نیازهایش برای جذب بازیکنان جدید را اعلام کند تا با توجه به آن، الهلال پس از جذب موسی مارگا اقدامات خود را برای جذب بازیکنان خارجی آغاز کند. 

1609857
بافتیمبی گومیس که در فصل گذشته با 24 گل عنوان آقای گلی لیگ عربستان را به دست آورد، علاقه مند است تا یک سال دیگر قراردادش را با الهلال تمدید کند و تا سال 2023 در این تیم باقی بماند و در آن زمان، بازنشستگی خودش را اعلام کند چرا که او در پایان فصل بعد، شانس کمی برای انتقال به باشگاه های دیگر خواهد داشت.


در همین حال، فهد بن نافل رئیس باشگاه الهلال به بازیکن ایتالیایی خود یعنی سباستین جووینکو اطلاع داده است که منتظر گزارش ژاردیم در خصوص ماندن وی است تا قراردادش را برای شش ماه دیگر تمدید کند تا او الهلال را برای یک فصل کامل همراهی کند چرا که تنها 6 ماه از مدت قرارداد او باقی مانده است هر چند در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب برای او، جووینکو قادر به جدایی از الهلال خواهد بود. طبق گفته های این بازیکن ایتالیایی، او پیشنهاداتی از باشگاه های ایتالیایی و آمریکایی دارد.


علاوه بر این، گزارش های فنی ارائه شده توسط مربیانی که در فصل گذشته هدایت الهلال را در دست داشتند، به ماندن لوسیانو ویتو در الهلال توصیه شده است. گزارش ها در این خصوص تأیید کرده اند که این بازیکن با وجود داشتن سطح کیفی بالا، به دلیل تغییر سه سرمربی در فصل گذشته، نتوانست توانایی های خودش را به نمایش بگذارد.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دو تیم در یکی از روزهای 21 تا 23 شهریور به مصاف هم خواهند رفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون زمان و مکان دقیق برگزاری این بازی را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها