کد خبر : 1760823 | 21 خرداد 1400 ساعت 09:15 | 36K بازدید | 5 دیدگاه

دل‌پیرو:

رونالدو توانایی 5 یا 10 سال پیش را ندارد

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره یوونتوس و ایتالیا درباره کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال و ستاره یووه، صحبت کرده است.

رونالدو توانایی 5 یا 10 سال پیش را ندارد

به گزارش "ورزش سه"،  الساندرو دل پیرو درباره مشکلات فصل قبل باشگاه سابقش، یوونتوس، صحبت کرده و ضمن دفاع از عملکرد آندره‌آ پیرلو، سرمربی پیشین یووه، توصیه کرده که کریستیانو رونالدو باید سبک بازی اش را تغییر دهد تا بتواند بهترین استفاده را از سال های پایانی فوتبالش ببرد.

 

1610682

 

دل‌پیرو گفت: "باید ببینید یک بازیکن بازده دارد و جواب می دهد یا نه. من فکر می کنم CR7 وارد مرحله ای از کار خود شده است که دیگر نمی تواند کارهایی را که ده یا پنج سال پیش انجام داده انجام دهد، او با توجه به پتانسیلش، که بسیار بالا است، باید به فکر تغییر برنامه خود باشد."

دل‌پیرو که رکورد بیشترین تعداد بازی و بیشترین تعداد گل را در یووه دارد در ادامه صحبت های با کوریره دلا سرا گفت: "رونالدو باید با باشگاه و با آلگری صحبت کند، البته اگر می خواهند به همکاری با هم ادامه دهند."

دل پیرو همچنین گفت پس از آنکه یوونتوس به سختی سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آورد، پس از آنکه تاج و تخت قهرمانی سری A را به اینتر واگذار کرد، آندره آ پیرلو مورد انتقاد ناعادلانه قرار گرفت.

 

1610680

 

دل پیرو گفت: "مشکلات فقط مربوط به او  نبود، بلکه یوونتوس به طور کلی مشکل داشت. بی انصافی است که همه تقصیرها را متوجه آندره‌آ بدانیم. "

مهاجم سابق ایتالیا قرار است در شبکه اسکای اسپورت بازی های یورو 2020 را کارشناسی کند، اما در عین حال او در کنار برخی از هم تیمی های قدیمی خود مشغول دریافت مدارک لازم است تا به کار مربیگری نیز بپردازد.

دل پیرو در این باره افزود: "کریستین ویری بی نظم ترین است. پائولو دی روسی همین الان هم سرمربی است، او فقط به نیمکت احتیاج دارد و این به زودی اتفاق خواهد افتاد. "

 

1610681

 

دل پیرو درباره آینده خود گفت که احتمالاً مانند پائولو مالدینی در آث میلان پست مدیریتی در یووه بر عهده نخواهد گرفت. "من هیچ احتمالی را رد نمی کنم. آنها هرگز با من تماس نگرفته اند اما من نمی خواهم براساس آنچه در گذشته انجام داده ام به من پستی بدهند، کارهایی که من برای یووه کردم و ارتباطی که با این تیم دارم همیشه پا بر جا خواهد بود. من می خواهم بر اساس آنچه که الان هستم و آنچه که الان می توانم به آنها بدهم، کاری را انجام دهم."

دیدگاه‌ها