کد خبر : 1760852 | 21 خرداد 1400 ساعت 11:01 | 41.1K بازدید | 7 دیدگاه

لیست آرژانتین برای کوپا با سه غایب بزرگ (عکس)

لیست تیم ملی آرژانتین برای رقابت های کوپا آمریکا اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری رقابت های کوپا آمه‌ریکا در تابستان امسال با جنجال‌ بزرگی روبرو بود. در ابتدا قرار بود این مسابقات به شکل مشترک در دو کشور کلمبیا و آرژانتین برگزار شود. با این حال به دلیل ناامنی‌های موجود در کشور کلمبیا این میزبانی از آن ها گرفته شد تا آرژانتین تنها میزبان کوپا آمه ریکا لقب بگیرد.

 

اما این پایان کار نبود و اوضاع وخیم آرژانتین به لحاظ شیوع ویروس کرونا باعث شد که این کشور نیز از میزبانی مسابقات کنار بکشد. نهایتاً و بعد از کش و قوس های فراوان میزبانی به برزیل داده شد؛ موضوعی که البته با اعتراضات زیادی از سوی برزیلی ها نیز روبرو شد چرا که این کشور هم به لحاظ کرونایی در وضعیت بدی به سر می‌برد.

 

با این حال مسابقات کوپا آمه‌ریکا به شکل قطعی در کشور برزیل برگزار خواهد شد و در همین راستا اکنون لیست تیم ملی آرژانتین برای این مسابقات اعلام شده است. نکته قابل توجه در لیست موردنظر لیونل اسکالونی به غیبت وینگر آماده سویا در آن یعنی لوکاس اوکامپوس برمی‌گردد. همچنین مطابق انتظار دو ستاره بزرگ دیگر یعنی پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی غایب این لیست هستند.

 

 

1610742

 

 

دروازه بان ها: فرانکو آرمانی، امیلیانو مارتینز، خوان موسو و آگوستین مارچسین.

 

مدافعان: گونزالو مونتیل، نیکولاس اوتامندی، آلمانی پزلا، نیکولاس تالیافیکو، لوکاس مارتینز کوارتا، مارکوس آکونا، لیساندرو مارتینز، مولینا لوسرو و کریستین رومرو.

 

هافبک ها: لئوناردو پاردس، جیووانی لوسلسو، اگسوئیل پالاسیوس، نیکولاس گونزالس، گویدو رودریگز، رودریگو دی پائول، الخاندرو گومز، آنخل کوره‌آ و نیکولاس دومینگوئز

 

مهاجمان: لیونل مسی، لاوتارو مارتینز، آنخل دی ماریا، خواکین کوره‌آ، سرخیو آگوئرو و لوکاس آلاریو.

دیدگاه‌ها