کد خبر : 1760895 | 21 خرداد 1400 ساعت 14:11 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه شیرها به طلسم 55 ساله پایان خواهند داد؟

پیشبینی لینه‌کر و شیرر برای انگلیس در یورو 2020

شاگردان گرت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس روز یکشنبه در ومبلی لندن اولین مسابقه خود در یورو 2020 را برابر کرواسی برگزار خواهند کرد.

پیشبینی لینه‌کر و شیرر برای انگلیس در یورو 2020

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه کر و آلن شیرر، دو بازیکن سابق فوتبال انگلیس، مطمئن هستند که تیم با استعداد انگلیس می تواند به اخرین مراحل در رقابت های قهرمانی اروپا برسد، هر چند هر دو نگرانند که مشکلات دفاعی این تیم ممکن است سه شیرها را به دردسر بیندازد.

نخستین حریف انگلیس در یورو کرواسی است که در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 انگلیسی را شکست داد.

سه شیرها چندین مهاجم جوان و با استعداد در جمع خود دارند که انتظارات را از آنها بالا برده است و پیشبینی می شود که شاگردان ساوت گیت حضور قدرتمندی در این تورنمنت داشته باشند و لینه کر و شیرر نیز درباره پتانسیل های این تیم بسیار هیجان زده هستند.

انگلیس پس از قهرمانی در جام جهانی 1966 در خاک این کشور، دیگر در عرصه های بین المللی نتوانسته جام بگیرد و به دنبال شکستن این طلسم خواهد بود.

 

1610846

 

لینه کر درباره شانس انگلیس در یورو 2020 گفت: "انتظار لذت بخش است، می دانم که گاهی اوقات این امید است که شما را می کُشد اما برای اولین بار در مدت زمان طولانی، انگلیس تیمی دارد که می تواند رقابت کند. می دانم که سه سال پیش به نیمه نهایی رسیده بودیم اما در قرعه کشی و همه ماجراها کمی خوش شانس بودیم. با این وجود باز هم عملکرد خوبی بود.

در کل ممکن است کمی بی تجربگی وجود داشته باشد و در پست های خاص مثل دفاع میانی و درون دروازه کمی ضعیف باشیم، اما اگر اینها را کنار بگذاریم، در دفاع، خط هافبک و مهاجمان استعدادهای خارق العاده ای داریم.

همچنین برای اولین بار پس از مدت ها ما در عمق زمین قدرت داریم و این مهم است. با توجه به فصلی که بسیار طولانی بوده است گرت ساوت گیت می تواند از سیستم چرخشی استفاده کند. مردم مدام می گویند "بهترین ترکیب او چیست؟" من فکر نمی کنم که او خودش هم این را بداند و فکر نمی کنم یک ترکیب ثابت وجود داشته باشد، خصوصاً به دلیل استعدادهای زیادی که در خط حمله داریم.

به نظرم او قادر خواهد بود بازیکنانی با کیفیت مساوی را به عنوان بازیکن تعویضی به بازی بیاورد که این بسیار مهم خواهد بود. فکر می کنم آینده برای انگلیس بسیار درخشان باشد. تابستان امسال ممکن است خیلی زود باشد، اما مرحله گروهی باید برای انگلیس بسیار راحت باشد.

پس از آن قرعه ما بسیار دشوار خواهد بود. حریف ما می تواند یکی از بین فرانسه، پرتغال یا آلمان باشد. خواهیم دید کدام و من فکر می کنم با استعدادهای زیادی که این تیم دارد، آنها باید خوب نتیجه بگیرند."

 

1610845

 

آلن شیرر نیز گفت:"همیشه انتظارات از انگلیس و فوتبالی که ما در این کشور داریم بالا است اما در یورو 2020 ممکن است انتظارات کمی از تورنمنت های قبلی هم بالاتر باشد.

ما به نیمه نهایی جام جهانی رسیدیم البته با یک قرعه خوب و از مسیری آسان، اما با استعدادهایی که در تیم ملی انگلیس داریم انتظارات بالا خواهد بود... این بهترین تیمی است که پس از مدت ها داریم.

مخصوصا در خط حمله این موضوع به شدت صدق می کند، میسون مونت، فیل فودن، جیدون سانچو، جک گریلیش و مارکوس راشفورد را به هری کین اضافه کنید! اینها استعدادهایی درخشان در خط حمله هستند.

 

1610844

 

فکر نمی کنم که خلق موقعیت و گلزنی مشکلی برای ما باشد، اما من اندکی درباره آن سوی زمین و خط دفاع نگرانم. با جلوتر رفتن در تورنمنت می توانیم حریفان را از محوطه جریمه دور نگه داریم؟

کرونا در این یک سال چندان چیزهای مفیدی نداشت اما یک سال به بازیکنانی مثل فودن و مونت فرصت داد تا تجربه بیشتری قبل از شرکت در یورو کسب کنند. به نظر من هر موفقیتی که انگلیس امسال کسب کند، آنها نقش بزرگی در آن خواهند داشت.

فرانسه به حق بخت اول قهرمانی است، مخصوصا وقتی به بازیکنانی که آنها در ترکیب دارند نگاه می کنید. امباپه، گریزمان، پوگبا و آنها کریم بنزما را هم اضافه کرده اند.

هر کسی بالاتر از فرانسه قرار بگیرد قهرمان می شود. می دانم که آنها در گروه سختی به همراه آلمان و پرتغال قرار دارند و شاید انگلیس هم با یکی از این تیم ها در مرحله بعد رو به رو شود."

 

دیدگاه‌ها