کد خبر : 1761183 | 22 خرداد 1400 ساعت 21:08 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش دشان به از پیش قهرمان دانستن فرانسه در یورو

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید از پیش قهرمان دانستن این تیم در رقابت‌های یورو اصلا اتفاق خوبی نیست.

واکنش دشان به از پیش قهرمان دانستن فرانسه در یورو

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام جهانی 2018 روسیه یکی از بزرگترین شانس های فتح یورو 2020 نیز محسوب می شود؛ موضوعی که باعث شور و اشتیاق زیادی در بین فرانسوی ها شده و برخی از آن ها تیم دشان را از پیش قهرمان تلقی می‌کنند و حالا دیدیه دشان به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

دشان در مورد اینکه آیا عدم قهرمانی در رقابت‌های یورو برای تیم ملی فرانسه یک ناکامی بزرگ محسوب می‌شود یا خیر به موندو دیپورتیوو گفت: " اکنون در مورد ناکامی صحبت می‌شود. ما قهرمان جهان هستیم. همچنین بازیکنان نیز از نقاط قوت‌مان مطلع هستند. ما بازیکنان با کیفیت، با استعداد و سطح بالایی در اختیار داریم. در فرانسه حتی بسیاری فکر می‌کنند که ما نیازی به حضور در زمین مسابقه نداریم و از پیش برنده هستیم. این بدترین نگرش برای یک ورزشکار سطح بالا محسوب می‌شود."

 

 

1611380

 

 

دشان در ادامه گفت: "فراتر از کیفیت و استعداد، موارد اساسی دیگری از جمله مسائل ذهنی نیز وجود دارند. مانند جنگجو بودن و اراده که به ما فرصت قهرمانی در جام جهانی روسیه را داد. قهرمانی در بالاترین سطح دشوار است و حتی ماندن در همان رده سخت تر خواهد بود. با این حال ما جاه‌طلبی بسیار زیادی داریم اما باید از اعتماد به نفس بیش از حد بازیکنان نیز جلوگیری کنیم. شما باید مراحل را یکی یکی طی کنید و نمی‌توانیم از حالا به فینال ومبلی فکر کنیم. باید ابتدا به مونیخ و سپس دو بار به بوداپست برویم."

دیدگاه‌ها