کد خبر : 1761693 | 25 خرداد 1400 ساعت 12:02 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

عنایتی در قله دوران مربیگری

برد بزرگ آقای گل با چاشنی اعتراض و بازوبند کاپیتانی

حضور هوادار در صدر جدول رقابت های لیگ یک تنها یک اتفاق نیست. زحمات های زیادی برای آن کشیده شد و حرص و جوش های زیادی برای آن خورده شد.

برد بزرگ آقای گل با چاشنی اعتراض و بازوبند کاپیتانی

به گزارش "ورزش سه"، نتایح خوب هوادار با غلامرضا عنایتی از فصل گذشته آغاز شد؛ تا جایی که گفته می شد اگر غلامرضا عنایتی تنها چند هفته زودتر مدیریت و سرمربیگری تیم را قبول می کرد شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت که به نظر می رسد این اتفاق اکنون در حال رخ دادن است. البته در فصل جاری و در برهه ای که اسپانسر باشگاه نتوانست به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کند تیم دچار افت شد و در نهایت غلامرضا عنایتی مجبور شد با فروش چند بازیکن شاخص تیم از جمله حمید کاظمی آقای گل وقت بازی ها بخشی از هزینه های تیم را تامین کند و آنها مدت هاست به این نتیجه رسیده اند برای تغییر وضعیت باید به لیگ برتر صعود کنند تا اینکه یک جا بنشینند و مدام از مشکلات مالی باشگاه حرف بزنند. 

 

هوادار در یک بازی سخت و نفس گیر خیبر خرم آباد را هم شکست داد تا در صدر جدول باقی ماند. در مسابقه ای که البته تیم میهمان هم ارایه گر بازی خوبی بود و نفس ها را در سینه ی غلامرضا عنایتی حبس کرده بود. در جاهایی سرمربی تیم هوادار مجبور بود این فشار را با اعتراض از روی دوش خود بردارد و نکته ی جالب نواری بود که غلامرضا عنایتی بر بازوی خود بسته بود. او شاید این کار را کرد تا از شبیه سازی لباس خود با تیم حریف جلوگیری کند اما در نهایت و با توصیه ی داور کاور بر تن کرد تا از بازیکنان حریف تشخیص داده شود و کمک داور را به اشتباه نیاندازد. 

 

رسیدن به صدر جدول و هفته های سختی که برای غلامرضا عنایتی و شاگردانش رقم خورد آنها را در آستانه ی دست یابی به یک موفقیت بزرگ قرار داده است. صعود به لیگ برتر. صعودی که اگر محقق شود ارزش این حرص و جوش خوردن ها و فریاد زدن ها را دارد. البته که هنوز کار برای غلامرضا عنایتی و تیمش تمام نشده است. به قولی آنها 5 بازی سخت دیگر و فینال گونه پیش رو دارند تا به آنچه که رویایشان بود برسند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها