کد خبر : 1762204 | 28 خرداد 1400 ساعت 09:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دومین شکست در یورو؛

سرمربی دانمارک: کار ما در یورو تمام نشده است

کاسپار هیولمند، سرمربی دانمارک، معتقد است که کار دانمارک تمام نشده و قول داد که این تیم به مرحله بعدی یورو صعود خواهد کرد.

سرمربی دانمارک: کار ما در یورو تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست در دوبازی ابتدایی در یورو 2020 دانمارک را در آستانه حذف از این رقابت ها قرار داده است. اما کاسپر هیولمند، سرمربی این تیم، معتقد است که کار دانمارک در این تورنمنت تمام نشده و قول داد که دانمارک به خاطر کریستین اریکسن به مرحله بعدی این رقابت ها صعود خواهد کرد.

هافبک 29 ساله دانمارک در نخستین دیدار این تیم در یورو 2020 در اواخر نیمه اول بازی دچار ایست قلبی شد و همچنان در بیمارستان به سر می برد. گزارش شده که اریکسن از تلویزیون شکست 2-1 هم تیمی هایش برابر بلژیک را تماشا کرده است. امیدهای دانمارکی ها برای صعود از گروه B اکنون تنها به تار مویی بند است.

سرمربی دانمارک اما در آستانه بازی روز دوشنبه این تیم برابر روسیه، هنوز تسلیم نشده است.

 

1613406

 

هیولمند گفت: "همانطور که به بازیکنانم در رختکن گفتم، تنها چیزی که من از آن ناراضی ام، نتیجه بازی است. از این بازی انتظار زیادی نداشتم اما نمی توانم احساس غرور و افتخاری که به این بچه ها می کنم را وصف کنم.

نمایشی که داشتند و کیفیتی که ارائه کردند... آن هم چهار روز پس از اینکه بهترین دوستشان را تقریبا از دست دادند... آنها آمدند و چنین بازی ارائه دادند، این واقعا فوق العاده است. آنها کاملا بهترین تیم جهان را به زانو درآورده بودند و تحت سلطه داشتند و من برای بازیکنانم احترام فوق العاده ای قائلم.

 

1613322

 

کریستین در ذهن و قلبمان بود و می دانستیم که او هنوز با ما است. کریستین می دانیم که چند هفته سخت پیش روی تو است اما ما در کنارت هستیم.

ما با هم متحد خواهیم شد و روسیه را شکست خواهیم داد. هنوز در این رقابت ها کارمان تمام نشده است."

 

1613405

 

سرمربی دانمارک همچنین درباره جو احساساتی که بر این بازی حکمفرما بود افزود: "ما برای جنبه احساسی بازی آماده بودیم. وقتی سرود ملی پخش شد بسیار متأثر شدم، اما هنگامی که با هم هستیم، فقط دکمه "شروع" را می زنیم و حرکت می کنیم.

ما از تمام انرژی عظیم حاضر در ورزشگاه استفاده کردیم. بهترین کارها این است که به جای انتظار کشیدن سروقت ماجرا بروید و تلاش کنید و دیدن اینکه بازی چطور شروع شد افتخار بزرگی بود.

بازیکنان از ابتدا به طرز شگفت انگیزی بازی کردند و دیدن آن بسیار لذت بخش بود."

دیدگاه‌ها