کد خبر : 1762600 | 30 خرداد 1400 ساعت 12:39 | 45.3K بازدید | 4 دیدگاه

غیبت امباپه در میان 100 بازیکن برتر

پدیده ایتالیایی، بالاتر از رونالدو و تمام اروپا

مانوئل لوکاتلی پدیده تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020، در صدر بهترین بازیکنان این رقابت ها حضور دارد.

پدیده ایتالیایی، بالاتر از رونالدو و تمام اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و پس از توقف اسپانیا مقابل لهستان، بازی های دوم از مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 به پایان رسید و دیدارهای پایانی نیز از امشب آغاز می شود تا چهره تیم های راه یافته به مرحله بعدی این تورنمنت مشخص شود.


اما در زمان برگزاری این تورنمنت، بخش FedEx Performance Zone یوفا اقدام به انتخاب بهترین بازیکنان این تورنمنت براساس یک سری الگوریتم طراحی شده ویژه کرده است تا به استفاده از داده های مسابقات، بهترین بازیکنان را انتخاب کنند.


نوع کارکرد این بخش بدین صورت است که به هر بازیکن یک موقعیت اصلی درون زمینی اختصاص داده می شود، جایی که انتظار می رود بیشتر اوقات در آن منطقه بازی کنند. بازیکنان در پست های دروازه بان، مدافع، هافبک و مهاجم تقسیم بندی می شوند.


داده های در نظر گرفته شده برای هر بازیکن مخصوص پست آنها در زمین است. به عنوان مثال کلین شیت، تکل و توپ های بازیابی شده آمار اصلی بازیکنان دفاعی محسوب می شوند، در حالی که گل ها، پاس گل ها، پاس های سالم و پاس های کلیدی از معیارهای مهم برای هافبک ها و مهاجمان هستند.


در پایان دور دوم مسابقات یورو 2020، مانوئل لوکاتلی پدیده ایتالیایی این تورنمنت، بالاتر از تمامی بازیکنان با کسب 38134 امتیاز در صدر قرار دارد. این بازیکن در دیدار برابر سوئیس، 2 گل به ثمر رساند و 2 بار نیز برای گلزنی تلاش کرد.


او در دو دیداری که برای لاجوردی پوشان به میدان رفته، 92 درصد پاس سالم داشته، ضمن اینکه 19.4 کیلومتر در این دو بازی دویده است. بازیکن ساسولو همچنین بالاترین سرعتی که از خود در این تورنمنت به ثبت رسانده، 27 کیلومتر بر ساعت بوده و در حالیکه پیش از آغاز یورو در رتبه 83 قرار داشت، در پایان هر دو دور بازی های گروهی، در صدر جدول ایستاده است.


پس از لوکاتلی، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی ایستاده است. او مقابل آلمان یک گل زد و یک پاس گل نیز داد. او که در این تورنمنت 3 گله است، 88 درصد پاس هایش سالم بوده و در این بازی ها 6 بار برای گلزنی اقدام کرده است. ستاره یوونتوس بالاترین سرعتی که از خود در این رقابت ها به ثبت رسانده، 28.8 کیلومتر بر ساعت بوده است. او یک گل با پای راست و 2 گل با پای چپ به ثمر رسانده و همچنین رتبه او از 48 به دوم جدول برترین بازیکنان اروپایی رسیده است.


در این بخش، رابین گوسنس مدافع آلمان، میلان اشکرینیار مدافع اسلواکی و پاتریک شیک مهاجم جمهوری چک در رتبه های بعدی قرار دارند. حضور روملو لوکاکو در رتبه 56، مودریچ در جایگاه 63، پل پوگبا در رتبه 92 و عدم حضور کیلیان امباپه در میان 100 بازیکن برتر این تورنمنت، از نکات جالب توجه است.

 

1614064

1614065

دیدگاه‌ها