کد خبر : 1763352 | 02 تیر 1400 ساعت 13:03 | 52.8K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه AS، فرانسه را مقصد ال‌کاپیتانو می‌داند؛

یک بارسایی، عامل انتقال راموس به PSG

روزنامه AS اسپانیا اعلام کرد که سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که پس از 16 سال از این تیم جدا شد، راهی پاریس سن ژرمن خواهد شد.

یک بارسایی، عامل انتقال راموس به PSG

به گزارش "ورزش سه"، دنیای فوتبال این روزها در انتظار تعیین مقصد جدید کاپیتان رئالی هاست. سرخیو راموس که بر سر تمدید قرارداد خود با پرز به توافق نرسید، سرانجام از جمع سفیدها جدا شد و اکنون دنیای فوتبال چشم انتظار تعیین مقصد جدید او است؛ هر چند شانس پاریسی ها برای جذب راموس بیشتر از سایر رقباست.

 

1615359


روزنامه AS اسپانیا در شماره امروز خود به مقصد بعدی راموس پرداخته است. آ.اس با تیتر "راموس نیمار را انتخاب می کند"، نوشته است: از میان گزینه هایی که پیش روی راموس قرار دارد، PSG گزینه ای است که در حال حاضر بیشترین احتمال را دارد که ال‌کاپیتانو پیراهن آن را بر تن کند. حضور ستاره برزیلی در پاریس، یک نکته اساسی است.


سرخیو راموس قرار است در چند روز آینده مقصد حرفه ای بعدی خود را تعیین کند و به نظر می‌رسد مسیر او به پاریس منتهی می شود. چندین عامل وجود دارد که او را بیشتر به سمت PSG متمایل می کند، اما یک عامل تعیین کننده وجود دارد که نام او نیمار جونیور است.
راموس همیشه به فوتبال برزیل ارادت داشت و حتی چند سال پیش به فلورنتینو پرز توصیه کرد که نیمار را به خدمت بگیرد. در حقیقت، رابطه خوبی بین این دو برقرار است و از یک هفته پیش که راموس به صورت رسمی پس از 16 سال از رئال مادرید خداحافظی کرد، پیام های رد و بدل شده بین آنها بیشتر از قبل شد.

 

1615360


نیمار تا سال 2025 با پی اس جی قرارداد دارد و ناصر الخلیفی به او پروژه ای برنده و غیرقابل رقابت را داده است. حالا سرخیو راموس وارد معادله می شود که بسیار مورد توجه پوچتینو قرار گرفته است. دلیل این امر نیز رهبری در داخل و خارج از زمین و همچنین چهار بار تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان است.


آنطور که AS گزارش داده راموس چهار پیشنهاد مهم را جلوی دست خود می بیند و آنها را مدیریت می کند. شانس حضور او در این تیم ها از بیشتر به کمتر به این ترتیب است: PSG، چلسی، بایرن مونیخ و منچستر سیتی. با همه اینها شرایط یکسان است: یک قرارداد تضمینی دو ساله و تمدید تا یک ساله دیگر با توافق طرفین.

 

1615361


در این راه، نه تنها یک پروژه ورزشی مدنظر راموس قرار دارد بلکه مسئله مهمتری در انتخاب او دخیل خواهد بود و آن، خانواده او است. او باید به همراه همسر و چهار فرزندش به کشور جدیدی نقل مکان کنند. بنابراین او روی تصمیم نهایی خود فکر می کند. پاریس نزدیکترین شهر به اسپانیا است و در رختکن PSG بازیکنان زیادی به زبان اسپانیایی صحبت می شود.


در آنجا او به غیر از سارابیای اسپانیایی، با دوستان سابقش یعنی کیلور ناواس و دی ماریا دوباره ملاقات می کند. آندره هررا، سرخیو ریکو و برنات دیگر افراد حاضر در پاریس هستند. رابطه خوب با نیمار و احتمال بازی در یک فصل با امباپه که هنوز قراردادش را با باشگاه فرانسوی تمدید نکرده است را به این شرایط مطلوب اضافه کنید.


ضمن اینکه پاریس خبر جذب رونالدو فوق ستاره برزیلی یوونتوس را منتفی نمی داند. تصور اینکه راموس و کریستیانو می توانند دوباره در پاریس دیدار کنند، فوتبال اروپا را شوکه خواهد کرد.
در راه جذب راموس و رونالدو، پاریسی ها مشکلی بابت فیرپلی مالی نخواهند داشت. پس از اینکه ناصر الخلیفی در ماجرای سوپرلیگ به یوفا و چفرین وفادار بود، اکنون یوفا نیز در این بحث آنها را تحت فشار نمی گذارد تا پاریس در جذب راموس و رونالدو، مشکلی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها