کد خبر : 1764982 | 09 تیر 1400 ساعت 18:27 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی عبداللهی از کادر فنی تراکتور

مربی اول تراکتور با جدایی رسول خطیبی، تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت.

جدایی عبداللهی از کادر فنی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه رسول خطیبی برای سومین بار در نیم‌فصل دوم از سرمربیگری تراکتور استعفاء کرد و در نهایت با جدایی وی موافقت شد، حمیدرضا عبداللهی دستیار وی نیز تصمیم به قطع همکاری با سرخ‌پوشان تبریزی گرفت و امروز روی نیمکت این تیم مقابل ذوب‌آهن حضور نخواهد داشت.

 

عبداللهی که در دور رفت نیز دستیار اول رسول خطیبی در آلومینیوم اراک بود، در تراکتور نیز همراه این سرمربی فعالیت کرد و اکنون پس از استعفاء و جدایی خطیبی، او نیز به توافق رسید تا از تیم تبریزی برود.

 

1618050

 

او که سابقه حضور در کادر فنی تیم امید ایران، ماشین‌سازی و ... را دارد و صعود در آسیا را همراه تراکتور تجربه کرده، در نیم‌فصل لیگ بیستم و پس از جدایی خطیبی از آلومینیوم ، پیشنهاد سرمربیگری اراکی‌ها را قبول نکرد و همراه با خطیبی به تراکتور رفت و اکنون با استعفای این سرمربی، او هم به توافق رسید تا از کادر فنی تراکتور جدا شود.

 

نکته جالب توجه در جدایی عبداللهی از تراکتور، ادامه همکاری سایر مربیان این تیم ازجمله علیرضا پژمان، حمیدرضا جودکی، محمود شجاعی و ... با سرخ‌پوشان آذربایجان است و آنها تصمیم گرفته‌اند به کارشان در تبریز ادامه دهند.

دیدگاه‌ها