کد خبر : 1768320 | 25 تیر 1400 ساعت 20:44 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مبهم به یک سوال درباره آینده ستاره اتلتیکو

مدیر برنامه های سائول نیگز، هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید، پاسخ مبهمی به وضعیت آینده این بازیکن داد.

پاسخ مبهم به یک سوال درباره آینده ستاره اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسپانیایی طی سال‌های اخیر بیش از 300 بازی برای اتلتیکومادرید انجام داده و به نوعی می‌توان از سائول نیگز را به عنوان عضوی لاینفک از تیم دیه‌گو سیمئونه برشمرد. از طرفی هنوز پنج سال تا پایان قرارداد سائول با اتلتیکومادرید باقی مانده اما گفته می‌شود که این بازیکن خواهان جدایی از این تیم شده است.

 

بر اساس گزارش هایی که اخیراً منتشر شده به نظر می رسد که بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این هافبک اسپانیایی برخوردار است. در واقع گفته شده که باشگاه اتلتیکو مادرید از بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو استقبال کرده و از طرف دیگر بارسا نیز به سائول علاقه مند است؛ موضوعی که باعث شده شایعات پیرامون احتمال معاوضه این دو بازیکن قوت بگیرد.

 

 

1500742

 

 

در همین راستا جاشوا بارنت، مدیر برنامه هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید، به شایعاتی که اخیرا در اطراف این بازیکن وجود داشته واکنش نشان داده و می‌گوید: "سائول در مورد آینده خود بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ خواهد کرد. هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است. همانطور که صحبت هایی در رابطه با جدایی او از اتلتیکو وجود دارد گزینه ماندن سائول نیز همچنان روی میز است."

دیدگاه‌ها