کد خبر : 1768800 | 28 تیر 1400 ساعت 20:42 | 45.3K بازدید | 8 دیدگاه

شب رویارویی دور رفت برای قاسمی‌نژاد تکرار می‌شود؟

ستاره پدیده در اوج آمادگی به سپاهان رسید (عکس)

مهاجم تیم فوتبال پدیده و ستاره باتجربه این تیم در تلاش است تا بتواند به مانند بازی رفت، مقابل سپاهان در ترکیب تیم مشهدی بدرخشد.

ستاره پدیده در اوج آمادگی به سپاهان رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه" اتفاق ویژه دیدار هفته سیزدهم تیم‌های پدیده خراسان و سپاهان اصفهان، درخشش امین قاسمی‌نژاد کاپیتان مشهدی‌ها بود که شب رویارویی را در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان گذراند و توانست نقش اول را در پیروزی تیمش و کامبک شاگردان مهدی رحمتی ایفا کند؛ او در بازی رفت توانست یک گل از روی نقطه پنالتی بزند و زمینه‌ساز کامبک پدیده‌ای‌ها شود و در ادامه نیز یک پاس‌گل هم برای احمد الجبوری داد تا این‌گونه مقابل سپاهان بدرخشد.

 

حالا امین قاسمی‌نژاد با انگیزه بالا در آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با سپاهان حضور پیدا کرد تا نشان بدهد که آماده است دوباره مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی بدرخشد؛ بدون‌شک کادرفنی پدیده هم روی درخشش امین قاسمی‌نژاد که ستاره‌ی بی‌چون و چرای پدیده در لیگ بیستم بوده، باز کرده است.

 

باید دید این ستاره بابلی فرداشب (سه‌شنبه) و در دیدار پدیده و سپاهان که در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد، چرا که درخشش او می‌تواند شانس پدیده را در مسیر کسب سهمیه آسیایی پررنگ‌تر از قبل کند و امیدواری‌ها را برای تیم مشهدی برای رسیدن دوباره به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با درخشش خود دوچندان سازد.

 

1624819

دیدگاه‌ها