کد خبر : 1768961 | 28 تیر 1400 ساعت 22:35 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین بوشهر ۰ - استقلال ملاثانی ۲

لیگ یک/ شاهین باخت، بازی دعوا شد

شاهین بوشهر با شکست مقابل استقلال ملاثانی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ یک را پشت سر گذاشت.

لیگ یک/ شاهین باخت، بازی دعوا شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی که شانس صعود نداشتند و جزو گزینه‌های سقوط هم به حساب نمی‌آمدند، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند.

 

شاهین شهرداری بوشهر که جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده و در صورت کسب پیروزی مقابل استقلال ملاثانی این رتبه را در پایان فصل حفظ می‌کرد، در نهایت با شکست برابر حریف رده پانزدهمی این دیدار خانگی را به پایان رساند.

 

رضا رضایی روی توپ ارسالی از جناح راست زمین موفق شد با ضربه سر دروازه شاهین شهرداری بوشهر را باز کند و استقلال ملاثانی را در دقیقه ۴۲ به گل اول بازی برساند تا این تیم به برتری یک بر صفر در نیمه نخست دست پیدا کند.

 

در دقیقه ۶۹ میلاد پاک‌پرور با دریبل سه مدافع شاهین شهرداری بوشهر و حرکت انفرادی تماشایی که در نهایت توپ را از بین پاهای دروازه‌بان حریف عبور داد، توانست دومین گل استقلال ملاثانی را به ثمر رساند و در نهایت این تیم به پیروزی ۲ بر صفر در بوشهر برسد.

 

شاهین شهرداری بوشهر با شکست ۲ بر صفر خانگی در آخرین مسابقه فصل ۵۳ امتیازی ماند، جایگاه رتبه چهارم جدول خود را به مس کرمان داد و به رده پنجم لیگ یک سقوط کرد و استقلال ملاثانی هم با صعود دو پله‌ای و کسب ۴۲ امتیاز، فصل را با قرار گرفتن در رتبه سیزدهم به پایان رساند.

 

البته در دقیقه ۵+۹۰ این مسابقه یکی از بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر بخاطر درگیری اخراج شد و پس از آن هم با یک مربی استقلال ملاثانی درگیری لفظی پیدا کرد که همین تنش موجب درگیری فیزیکی شدید پس از پایان سوت مسابقه شد.

دیدگاه‌ها