کد خبر : 1769188 | 29 تیر 1400 ساعت 20:42 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهان با همه قوا در مشهد؛

ترکیب تهاجمی نویدکیا برای انتقام از پدیده

طلایی‌پوشان اصفهان برای بقا در کورس قهرمانی نیازمند سه امتیاز دیدار مقابل پدیده هستند و از این حیث محرم نویدکیا تصمیم گرفته تا از اکثریت عناصر تهاجمی خود استفاده کند.

ترکیب تهاجمی نویدکیا برای انتقام از پدیده

به گزارش "ورزش سه" یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر امشب در مشهد برگزار می‌شود، جایی‌که شاگردان محرم نویدکیا برای انتقام شکست دور رفت در اصفهان و البته بقا در کورس رقابت قهرمانی، به دنبال سه امتیاز هستند و حساسیت بالای مسابقه باعث شده تا سرمربی جوان از مهره‌های هجومی پرشماری در ترکیب خود استفاده نماید.

 

براساس تصمیم کادرفنی تیم فوتبال سپاهان و نظر محرم نویدکیا، پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده امشب در ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پدیده به میدان می‌روند.

 

از نکات جالب‌توجه این مسابقه حضور محمدرضا خلعتبری در مقابل تیم سابق خود است که امشب از ابتدا هم در ترکیب سپاهان به کار گرفته شده است؛ سروش رفیعی به دلیل محرومیت و کی‌روش استنلی و شایان مصلح به دلیل مصدومیت امشب قادر به همراه طلایی‌پوشان اصفهانی نیستند.

 

مصاف پدیده خراسان و سپاهان اصفهان از ساعت 21:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها