کد خبر : 1769667 | 01 مرداد 1400 ساعت 09:51 | 32.9K بازدید | 3 دیدگاه

ممفیس دیپای:

بازی کنار مسی برای من یک رویا خواهد بود

ممفیس دیپای، ستاره هلندی که به تازگی به بارسلونا پیوسته است، از اینکه قرار است با لیونل مسی هم‌بازی شود بسیار هیجان زده است.

بازی کنار مسی برای من یک رویا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای می گوید که بازی کردن در کنار مسی برای او مثل یک رویا خواهد بود. ستاره هلندی که به تازگی به بارسلونا پیوسته است معتقد است که مسی یک اسطوره است که قادر به هر کاری هست.

 

دیپای روز پنجشنبه رسماً به عنوان بازیکن جدید بارسا معرفی شد. او پس از جدایی از لیون در پایان فصل 21-2020، به عنوان بازیکن آزاد به کاتالان ها پیوست.

 

1626001

 

پس از نهایی شدن شرایط قرارداد جدید دیپای، این بازیکن 27 ساله به یک تیم پر ستاره که احتمالاً لیونل مسی نیز در آن حضور دارد می پیوندد و برای کار کردن در کنار برنده شش توپ طلای جهان بی صبرانه مشتاق است.

دیپای انتظار دارد که کاپیتان بارسا و آرژانتین که به تازگی به همراه آلبی سلسته در کوپا آمه ریکا به قهرمانی رسیده است، امسال یک توپ طلای دیگر نیز کسب کند.

 

دیپای گفت: "من بسیار منتظر بازی کردن کنار مسی هستم، کیفیت او غیرقابل انکار است. من فقط باید به سوی دروازه بدوم و می دانم که توپ به من خواهد رسید.

چرا که او کیفیت بسیار زیادی دارد و می تواند هر کاری با توپ انجام دهد. فکر می کنم که همه در این جهان دوست داشته باشند با کسی مثل مسی بازی کنند.

روز گذشته من از موزه بارسا بازدید کردم و  تمام توپ های طلای مسی را دیدم، او احتمالا قرار است یک توپ طلای دیگر هم بگیرد. برای من بازی کردن با مسی رویایی خواهد بود."

 

1626000

 

طبق گزارش گل مسی موافقت کرده که یک قرارداد 5 ساله دیگر با بارسا امضا کند. کاپیتان بلوگرانا و آرزانتین پس از به پایان رسیدن قراردادش در ماه ژوئن، اکنون بازیکن آزاد است.

 

جادوگر آرژانتینی چندین پیشنهاد دیگر از تیم های درجه یک از جمله پاری سن ژرمن داشت، اما تصمیم گرفت تا 39 سالگی در باشگاهی که تا به امروز تمام دوران حرفه ای خود را در آن سپری کرده است، بماند.

دیدگاه‌ها