کد خبر : 1774469 | 26 مرداد 1400 ساعت 12:05 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

طب سوزنی روی سرباز تیم ملی والیبال (عکس)

پزشک تیم ملی والیبال برای درمان یکی از ملی پوشان، در جریان تمرین روز گذشته از طب سوزنی استفاده کرد.

طب سوزنی روی سرباز تیم ملی والیبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران روز گذشته یک جلسه تمرینی را با حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار کرد. شاگردان بهروز عطایی، زیر نظر این مربی در تلاش اند تا بتوانند با تجدید قوای روحی و فیزیکی خود، قهرمانی آسیا را مال خود کنند.

 

در جریان تمرین روز گذشته ملی پوشان والیبال، شاهد یک درمان سنتی هم بودیم؛ جایی که پزشک تیم برای درمان یکی از بازیکنان، در جریان تمرین از طب سوزنی استفاده کرد.

 

امین اسماعیل‌نژاد، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران که پیش از اعزام به توکیو برای حل مشکلات مربوط به خدمت سربازی اش از الکنو مرخصی گرفته بود، قبل از اینکه به اردو برگردد با قلم قرمز سرمربی روس روی نامش مواجه شد تا المپیک را در عین ناباوری از دست بدهد. الکنو دلیل این تصمیم را پیشرفت اردونشینان دانسته و از دعوت دوباره اسماعیل نژاد اعلام بی نیازی کرده بود. او پس از پایان المپیک توسط عطایی برای بازی های قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

 

اسماعیل نژاد که این فصل را در تیم پاس گرگان بازی خواهد کرد در جریان تمرین روز گذشته تیم ملی در بخش عضلات ران پا دچار مصدومیت شده بود که پزشک تیم ملی برای درمان او از طب سوزنی استفاده کرد تا در حالی که دیگر ملی پوشان در حال انجام تمرین بودند، اسماعیل نژاد مورد مداوایی جالب قرار بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها