کد خبر : 1777199 | 10 شهریور 1400 ساعت 00:28 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

چالش جدید پیکان؛ تیم‌داری در فوتسال زنان

با تصمیم هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان، آن‌ها امتیاز تیم رهیاب گستر تهران را در لیگ برتر فوتسال زنان خریداری کردند.

چالش جدید پیکان؛ تیم‌داری در فوتسال زنان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات مطروحه در سالیان گذشته، ورود باشگاه‌های فعال در حوزه فوتبال مردان به تیم‌داری در عرصه فوتبال و فوتسال زنان بوده است؛ اتفاقی که به جز حضور چند تیم محدود از جمله سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا هیچگاه عملیاتی نشده است. هر چند که در این زمینه کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است تا مفادی را به قوانین صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیفزاید تا در این زمینه، تمایل باشگاه‌ها به تیمداری بیشتر شود.


در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان، یک باشگاه دیگر فعال در فوتبال مردان تصمیم گرفته است تا در لیگ فوتسال زنان هم تیمداری کند؛ پیکان تهران. پیکانی‌ها پس از تکاپو برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان، سرانجام با مدیران تیم رهیاب گستر تهران به توافق رسیدند و با خرید امتیاز این تیم، حضورشان در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان نهایی شد.


در روزهای گذشته اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران جلساتی را با چند چهره نام‌آشنای فوتسال زنان برگزار کرده تا بتواند هر چه زودتر کادرفنی تیمش را نهایی کند، چرا که پیکانی‌ها به دنبال شگفتی‌سازی در فصل اول حضور خود در لیگ برتر فوتسال زنان هستند و در این زمینه در تلاش هستند تا با انتخاب سرمربی، مذاکرات خود برای جذب بازیکن را هم پیگیری کنند و تیمی قدرتمند را راهی لیگ هفدهم فوتسال زنان کنند.

دیدگاه‌ها