کد خبر : 1777291 | 10 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 37.8K بازدید | 1 دیدگاه

عذرخواهی گریزمان از هواداران اتلتیکو مقابل تیم طارمی

آنتوان گریزمان در حالی به اتلتیکو برگشته که هنوز بسیاری از هواداران باشگاه مادریدی او را نبخشیده اند.

عذرخواهی گریزمان از هواداران اتلتیکو مقابل تیم طارمی

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز بود که بارسلونا اعلام کرد با اتلتیکو به توافق رسیده و آنتوان گریزمان پس از دو سال به این تیم باز خواهد گشت. تابستان 2019 بارسا با پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی گریزمان، او را جذب کرده بود ولی ستاره فرانسوی هرگز نتوانست روزهای خوبش در اتلتیکو را تکرار کند.

 

 

1628894

 

 

پس از دو فصل پر فراز و نشیب، سرانجام گریزمان به اتلتیکو بازگشت در حالی که بسیاری معتقدند او باید از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کند. در واقع این گریزمان بود که از این جدایی حسرت خورد چرا که اتلتیکو فصل گذشته با جذب لوئیس سوارز توانست فاتح لالیگا شود در حالی که تنها دستاورد مهم گریزمان در بارسلونا یک کوپا دل ری بود.

گریزمان در حال حاضر با تیم ملی فرانسه تمرین می کند و پس از انجام بازی های مقدماتی جام جهانی به مادرید برمی گردد تا نخستین تمرین خود را اتلتیکو را برگزار کند. 

 

 

1639465

 

 

انتظار می رود او در بازی 10 روز بعد اتلتیکو در ورزشگاه اسپانیول اولین بازی خود پس از بازگشت به اتلتیکو را انجام دهد؛ او با پیراهن اتلتیکو توانسته دو بار برابر اسپانیول گلزنی کند اما اولین بازی او در وندا متروپولیتانو سه روز بعد و در بازی برابر پورتو خواهد بود. در واقع جدال با یاران مهدی طارمی در لیگ قهرمانان، شب آشتی کنان گریزمان با هواداران اتلتیکو است.

 

دیدگاه‌ها