کد خبر : 1777320 | 10 شهریور 1400 ساعت 16:18 | 60.9K بازدید | 3 دیدگاه

نیمه نهایی جذاب؛ میزبان به فینالیست شدن فکر می کند

جدال انتقامی پسران والیبال ایران برابر لهستان

تیم والیبال نوجوانان ایران عصر امروز در یک جدال انتقامی و حساس به مصاف لهستان می رود.

جدال انتقامی پسران والیبال ایران برابر لهستان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به مراحل حساس خود رسیده و امروز فینالیست ها این رقابت ها مشخص خواهند شد. تیم ایران دیروز با شکست آرژانتین به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کرد و امروز یک جدال انتقامی و دشوار را پیش رو خواهد داشت.


در پایان مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های بلغارستان، روسیه، لهستان و ایران به عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها معرفی شدند و نکته عجیب و از شگفتی های این مسابقات حذف تیم های برزیل و ایتالیا بود.


بر این اساس، تیم‌های بلغارستان، روسیه، لهستان و ایران به عنوان چهار تیم برتر برای مشخص شدن فینالیست‌ این رقابت‌ها در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.


ایران که در دور مقدماتی مقابل لهستان شکست سنگین 3 بر صفر را متحمل شده بود، برای رسیدن به فینال و نگه داشتن جام قهرمانی در تهران راهی به جز جبران آن شکست و پیروزی بر لهستان در دیدار امروز نخواهد داشت.


شاگردان مسعود آرمات که نسبت به دیدار مرحله مقدماتی برابر لهستان هماهنگی بهتری را به دست آوردند، پر از انگیزه هستند در این جدال علاوه گرفتن جواز صعود به فینال، انتقام بازی دور مقدماتی را هم بگیرند.


این دیدار از ساعت 19 امروز برگزار می شود و باید دید ایران می تواند خودش را برای سومین قهرمانی در مسابقات نوجوانان جهان آماده کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها