کد خبر : 1777426 | 11 شهریور 1400 ساعت 11:07 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابتلای ژاکا به ویروس کرونا در اردوی سوییس

فدراسیون فوتبال سوییس روز چهارشنبه اعلام کرد که تست کرونای گرانیت ژاکا، بازیکن ملی پوش آرسنال، مثبت شده است.

ابتلای ژاکا به ویروس کرونا در اردوی سوییس

به گزارش "ورزش سه"، هافبک آرسنال در اوایل روز چهاشنبه علائمی داشت و به همین دلیل از دیدار برابر یونان کنار گذاشته شد. تست پی سی آر او مثبت شد و در نتیجه ژاکا به همراه چند نفر از اعضای کادر تدارکات تیم سوییس وارد قرنطینه شدند.

در بیانیه منشر شده از سوی فدراسیون فوتبال سوییس آمده:« ژاکا صبح روز بازی علائمی داشت و فورا در اتاق خود قرنطینه شد. تست فوری منفی شد اما تست پی سی آر که همان شب انجام شد مثبت بود. ژاکا تمام طول روز از هم تیمی‌های خود جدا بود. او روز پنج شنبه یک بار دیگر تست پی سی آر انجام خواهد داد. پزشک مربوطه دستور خاصی برای تیم نداده چرا که سایر بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان یا واکسینه شده‌اند یا پیش از این به ویروس کرونا مبتلا بوده‌اند. یکی از اعضای کادر تدارکات به قرنطینه رفته است.»

 

1628864

 

به نظر می‌رسد که ژاکا علاوه بر دیدار برابر یونان، در دیدار برابر ایتالیا که روز یکشنبه در بازل برگزار خواهد شد هم غایب باشد. این بازیکن در دیدار هفته گذشته آرسنال برابر سیتی که با شکست 0-5 این تیم همراه بود از زمین بازی اخراج شد و در نتیجه پس از بازگشت از اردوی تیم ملی نیز قادر به همراه توپچی‌ها نبود.

ابتلای ژاکا به ویروس کرونا در حالی رخ داده که باشگاه‌های لیگ برتر در روزهای گذشته مخالفت خود با حضور برخی بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی را اعلام کرده بودند. برخی از کشورهای اروپایی و تمامی کشورهای آمریکای جنوبی جز فهرست قرمز انگلیس هستند و افراد پس از سفر به آنها باید در هنگام بازگشت به این کشور قرنطینه 10 روزه را سپری کنند.

دیدگاه‌ها