کد خبر : 1777708 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:42 | 23.9K بازدید | 9 دیدگاه

ونگر: بازگشت رونالدو بیشتر احساسی بود تا منطقی

سرمربی سابق آرسنال معتقد است که تصمیم بازگشت رونالدو به منچستر بیشتر جنبه احساسی داشت.

ونگر: بازگشت رونالدو بیشتر احساسی بود تا منطقی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از ابراز علاقه رونالدو برای جدایی از یوونتوس گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به منچستر سیتی قرار دارد اما به یکباره شرایط تغییر کرد و در نهایت فوق ستاره پرتغالی به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگشت؛ جایی که سالها پیش در آن اوقات فوق العاده و خاطره انگیزی را سپری کرده بود.

انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد روز جمعه اعلام شد و او پس از تست های پزشکی سه شنبه قراردادش را رسما امضا کرد.

 

 

1639792

 

 

رونالدو که بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی می کرد، به خبرنگاران گفت که بی تاب بازگشت به اولدترافورد است. پیش بینی می شود پس از وقفه بازی های ملی، رونالدو یکشنبه دو هفته بعد(20 شهریور) اولین بازی خود برای یونایتد را برابر نیوکاسل در اولدترافورد انجام دهد.

طبق گزارش نشریه سان، تمامی بلیت های این بازی فروش رفته چرا که هواداران منچستر بی تاب دیدار دوباره ستاره محبوب شان هستند.

 

 

1637941

 

 

 آرسن ونگر در مورد بازگشت رونالدو نظر جالبی دارد. او در این رابطه گفت:« بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد یک تصمیم کاملا فوتبالی نبود و معتقدم احساسات در آن نقش ویژه ای داشت. از نظر من این یک تصمیم 100 درصد منطقی نبود و می توان آن را به یک داستان عاطفی توصیف کرد که همه مشتاق دیدنش هستیم.»

 

بازگشت به آرسنال:« رونالدو 36 ساله است که به منچستریونایتد برگشت ولی من 71 ساله ام.»

 

دیدگاه‌ها