کد خبر : 1778414 | 16 شهریور 1400 ساعت 11:07 | 64.7K بازدید | 5 دیدگاه

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران از نگاه سایت عراقی

امشب تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در شهر دوحه به مصاف عراق می رود.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عراق برنامه ریزی کرده بود این بازی را در استادیوم تازه تاسیس شهر بصره برگزار کند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بنا به دلایل امنیتی با برگزاری این دیدار در شهر بصره مخالفت کردند و در نهایت عراق دوحه را برای میزبانی انتخاب کرد والبته این به سود تیم ملی فوتبال ایران است به این خاطر که بارها و بارها در شهر دوحه اردوی تدارکاتی بر پا کرده و بازی دوستانه انجام داده و با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا است. 

 

در آستانه این بازی سایت الکوره العراقیه اعلام کرده تیم ملی فوتبال ایران در بازی با عراق با این ترکیب به میدان خواهد آمد؛ با این توضیح که علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی است. صالح حردانی در جناح راست خط دفاعی و وحید امیری در جناح چپ خط دفاعی به میدان خواهند آمد و طبق پیش بینی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با عراق خواهند بود. 

 

این سایت پیش بینی کرده است سعید عزت الهی و احمد نورالهی دو هافبک تدافعی تیم ملی در بازی امشب هستند. میلاد سرلک به دلیل مصدومیت تیم ملی را در این سفر همراهی نکرده است. از علیرضا جهانبخش به عنوان هافبک راست و علی قلی زاده به عنوان هافبک چپ نام برده شده است، در حالی که علی قلی زاده در بازی های اخیر تیم ملی در جناح راست بازی کرده است. 

 

و در نهایت این سایت ترکیب تیم ملی در بازی با عراق را 2-4-4 اعلام کرد و از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بازی با عراق نام برد. آیا تیم ملی با همین ترکیب در بازی با عراق به میدان خواهد آمد؟ باید تا ساعاتی دیگر منتظر باشیم.

 

1641357

دیدگاه‌ها