کد خبر : 1778913 | 18 شهریور 1400 ساعت 21:35 | 53.3K بازدید | 16 دیدگاه

رونالدو: اینجا هستم تا دوباره قهرمان شوم

کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید به این تیم آمده تا بار دیگر برنده باشد و از کسب موفقیت‌های بیشتر در اولدترافورد مطمئن است.

رونالدو: اینجا هستم تا دوباره قهرمان شوم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات با امضای قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو از یوونتوس جدا شده و به بار دیگر منچستریونایتد پیوست. این بازیکن در آستانه دومین شروعش با پیراهن منچستریونایتد که هفته آینده برابر نیوکاسل رقم خواهد خورد، گفتگویی را با وس براون، هم تیمی سابقش، انجام داده است.

براون مدعی شد که تجربه سابقش از کار با رونالدو به علاوه دستاوردهای اخیر این بازیکن پرتغالی مانند کسب عنوان آقای گلی در مسابقات سری A، کسب کفش طلای یورو 2020 و شکستن رکورد بیشترین گل زده ملی در رده مردان به او این باور را داده که شماره 7 بازگشته به جمع شیاطین سرخ می‌خواهد بار دیگر خودش و توانایی‌هایش را با پیراهن این تیم ثابت کند.

 

1642236

 

رونالدو که بسیار مصمم به نظر می‌رسد می‌گوید:« من به همین خاطر اینجا هستم. من برای تعطیلات به اینجا نیامدم. همانطور که به شما گفتم، قبلا همه چیز خوب بود، ما جام‌های مهمی کسب کردیم و من این پیراهن را سال‌ها پیش بر تن داشتم اما اینجا هستم تا دوباره پیروز باشم. من و هم تیمی‌هایم توانایی این کار را داریم. من آماده هستم تا شروع کنم. این شانس خوبی برای من، هواداران و باشگاه است تا یک قدم به پیش برویم. من آماده هستم و فکر می‌کنم که در سه یا چهار سال آینده همچنان یکی از بازیکنان بزرگ میدان خواهم بود.»

 

بازیکن تیم ملی پرتغال در ادامه اضافه کرد:« از این که برگشتم بسیار خوشحالم. هرگر فکر نمی‌کردم که دوباره برگردم اما بسیار افتخار می‌کنم و هیجانزده هستم و می‌خواهم به بهترین شکل ممکن پیش بروم. بسیار خوشحالم. خانواده و فرزندانم هم بسیار خوشحال هستند. همه از این اتقاق خوشحال هستند. ما خاطرات خوبی با هم داریم اما این دوره جدید و نسل جدیدی است و من می‌خواهم به تیم کمک کنم. بازیکنان جوان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و من آمده‌ام تا تاریخسازی کنم. افراد در اینجا تغییر کرده‌اند. وقتی چند روز قبل به فرودگاه آمدم، احساسات مردم را حس کردم. این فقط به این خاطر نیست که من بازیکن یونایتد هستم، بلکه به این دلیل است که آنها رشد من در اینجا در سن 18 سالگی را دیدند. بنابراین من با علاقه و انرژی خوبی بسیار احساساتی شدم. هواداران برایم خاص هستند و امیدوارم به پیشروی تیم کمک کنند و ما تمام تلاشمان را برای قهرمانی در جام‌های مهم انجام خواهیم داد. »

 

1642254

 

او درباره حضور دوباره در زمین پس از 12 سال گفت:« خاطرات خوبی از حضورم در 18 سالگی در این تیم در کنار تو (براون)، ریو، روی کنی، پل اسکولز و گری نویل دارم. بازی برای منچستریونایتد رویای من بود. در بازی اول بسیار عصبی بودم. انتظار حضور در میدان را نداشتم. وقتی قرارداد بستم فکر می‌کردم یک سال دیگر به پرتغال برمی‌گردم اما سر الکس فرگوسن گفت که همینجا خواهم ماند و بازی می‌کنم. بسیار عصبی بودم. البته که روز شنبه هم عصبی خواهم بود. اما حالا پخته‌تر هستم و تجربه بیشتری دارم. من آماده خواهم بود و روی سولسشر فشار می‌آورم تا من را در ترکیب قرار دهد. البته که کار با سولسشر در اینجا برایم آسان‌تر است. من با اوله، فلچ و کریک بازی کرده‌ام و آنها من را می‌شناسند. بنابراین عضوی از این تیم و نسل جدید بودن عالی است. روحیه این باشگاه هرگز عوض نشده است. تلاش همیشه برای پیروزی و تاریخسازی است. من اینجا هستند تا منچستریونایتد را به جایی برسانم که شایسته آن است. در انتظار رسیدن شنبه هستم.»

دیدگاه‌ها