کد خبر : 1781205 | 30 شهریور 1400 ساعت 18:04 | 53.5K بازدید | 21 دیدگاه

پرسپولیس، نیازمند دوندگی بیشتر این هافبک(عکس)

رضا اسدی می‌تواند با دوندگی بیشتر به ستاره تمام عیار میانه زمین پرسپولیس تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که در ترکیب اولیه این تیم تنها یک بازیکن جدید حضور داشت و آن کسی نبود به جز رضا اسدی بلند قامت.

 

یحیی احمدنور را در این پست از دست داده بود و کامیابی نیا نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس نبود؛ به جز میلاد سرلک که مهره جا افتاده ترکیب سرخ‌هاست گل‌محمدی باید از بین محمدشریفی جوان و رضا اسدی تازه وارد یکی را برای بازی در این دیدار حساس انتخاب می‌کرد.

 

 

 

1646289

 

اسدی که نخستین بازی خود با پرسپولیس را تجربه می‌کرد در این بازی چالش های زیادی داشت و در نهایت با وجود تأثیرگذاری روی گل شاید انتظارات را برآورده نکرد.

 

باتوجه به گذشته این بازیکن، اسدی می‌تواند از چیزی که نشان داد هم بهتر عمل کند و مهره ثابت پرسپولیس 1400 باشد. سرخ‌ها در سال‌های اخیر در این پست نوراللهی را داشتند که علاوه بر ویژگی‌های مثبت تدافعی‌اش با دوندگی بالا در ضدحملات حضور داشت و به موقع خود را برای گل‌زنی به باکس محوطه جریمه حریف می‌رساند.

 

رضا اسدی نیز در بازی اول نمره قبولی گرفت اما می‌توانست در یک صحنه با پاس خوب عبدی گل هم بزند. این بازیکن بلند قامت با افزایش دوندگی خود در میدان در کنار بهبود فاکتورهای خوب دفاعی می‌تواند تاثیر گذاری بیشتری روی ضدحملات و کارهای تهاجمی هم داشته باشد و بهترین خرید فصل پرسپولیس لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها