کد خبر : 1781232 | 30 شهریور 1400 ساعت 20:25 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

چراغ سبز توخل برای استفاده همزمان از لوکاکو و ورنر

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید تیمو ورنر می‌تواند در خط حمله این تیم کنار روملو لوکاکو بازی کند.

چراغ سبز توخل برای استفاده همزمان از لوکاکو و ورنر

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در ابتدای هفته یک پیروزی ارزشمند در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام به دست آورد، فردا از سری مسابقات دور سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف استون ویلا خواهد رفت؛ دیداری که قطعاً توماس توخل در آن ترکیبی متفاوت را به زمین خواهد فرستاد چراکه آبی ها هفته آینده یک بازی بسیار مهم مقابل منچستر سیتی در لیگ برتر پیش رو دارند.

 

 

1646325

 

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر استون ویلا گفت: "در بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت و بازیکنانی که در این مدت کمتر فرصت پیدا کرده اند، به میدان خواهند رفت. در عین حال ما وقتی در یک مسابقه حاضر می‌شویم به دنبال پیروزی در آن خواهیم بود و ماهیت این باشگاه همین است."

 

شرایط تیمو ورنر و احتمال حضور او در خط حمله چلسی کنار روملو لوکاکو: "او می‌تواند در کنار لوکاکو بازی کند و در همان نیم ساعتی که در برابر تاتنهام بازی کرد نشان داد که ورنر در کنار روملو می‌توانند چه زوج خطرناکی را تشکیل دهند. تیمو واقعا احتیاج داشت که کابوس رقابت‌های یورو را به فراموشی بسپارد و در واقع به همین دلیل در چند بازی اول خیلی به کار گرفته نشد."

 

 

1646327

 

 

عملکرد خوب تیاگو سیلوا در بازی های قبلی: "از همان روز اولی که تیاگو سیلوا را در پاریس دیدم از داشتن او خوشحال بودم. او بازیکنی فوق العاده حرفه‌ای و کاپیتانی عالی به شمار می‌آید و با آمدن به دشوارترین لیگ دنیا نشان داد که از چه جنگندگی بالایی برخوردار است. برای من مسئله مهم عملکرد یک بازیکن است نه سن او بنابراین تفاوتی ندارد که تیاگو سیلوا باشید یا یک بازیکن جوان."

 

وضعیت ادوارد مندی: "برای دیدار فردا مقابل استون ویلا او را در اختیار نخواهیم داشت اما ممکن است در دیدار برابر منچسترسیتی حاضر باشد."

دیدگاه‌ها