کد خبر : 1781288 | 30 شهریور 1400 ساعت 23:59 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد العربی با محمدی مقابل یاران رضاییان

العربی در حضور مهاجم ایرانی خود مقابل السیلیه به پیروزی رسید.

برد العربی با محمدی مقابل یاران رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سوم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال العربی در حالی که مثل همیشه مهرداد محمدی را در خط حمله داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه خلیفه به مصاف السیلیه‌ای رفت که از رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی خود بهره می‌برد.


السیلیه که در تلاش برای کسب دومین پیروزی متوالی بود، جدی‌ترین موقعیت خود را در دقیقه ۷۳ روی ارسال رامین رضاییان داشت، اما سانتر این بازیکن ایرانی از جناح راست زمین با ضربه سر محمد صلاح النیل در اختیار دروازه‌بان العربی قرار گرفت.

 

1646420


در شرایطی که دو تیم بیشتر رو به ارسال از جناحین آورده آوردند، یوسف المساکنی در دقیقه ۸۳ یک ارسال از سمت راست انجام داد که توپ او به شکل اتفاقی و بدون دخالت مدافعان و دروازه‌بان السیلیه تبدیل به گل شد.


یاران محمدی که در نخستین مسابقه فصل به برتری رسیده و در دیدار اخیرشان شکست خورده بودند، در بازی امشب برابر السیلیه موفق شدند به پیروزی یک بر صفر خانگی دست پیدا کنند.


تیم فوتبال العربی در حضور کامل مهرداد محمدی با این برد ۶ امتیازی شد و موقتا در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر جای گرفت و السیلیه نیز با بازی ۹۰ دقیقه‌ای رامین رضاییان و این باخت، سه امتیازی و در رتبه هفتم ایستاد.

 

1646418

دیدگاه‌ها