کد خبر : 1781485 | 01 مهر 1400 ساعت 01:49 | 29.6K بازدید | 8 دیدگاه

سولسشر: نمی‌توانم هیچ بازیکنی را سرزنش کنم

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است یک پنالتی به سود تیمش برابر وستهام اعلام نشده است.

سولسشر:  نمی‌توانم هیچ بازیکنی را سرزنش کنم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر هنوز در دوران حضور در منچستریونایتد موفق به فتح جام نشده و آنها امشب با قبول شکست خانگی برابر وستهام، با جام اتحادیه وداع کرده و از این رقابت ها حذف شدند. اوله گونار سولسشر، یرمربی جوان یونایتد در پایان این دیدار اعتراف کرد تیمش قادر به ارائه بازی خوب برابر تیم هایی با رویکرد دفاعی نیست.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما بازی را آرام شروع کردیم. در ادامه وستهام خیلی زود به گل رسید و بعد از آن فکر می کنم که ما برای دقایقی طولانی طولانی خوب بازی کردیم. ترجیح می دهم زیاد چیزی نگویم، اما باز هم یک پنالتی روی جسی لینگارد در دیدار امشب اعلام نشد. در مورد حضور هواداران هیچ تردیدی وجود ندارد. آنها امشب نیز درخشان بوده و به راه خود ادامه می دهند. امشب فضای استادیوم فوق العاده بودم.

 

1644051

 

ما باید به تصویر بزرگ تر فکر کنیم و امروز ما تصمیم گرفتیم به برخی بازیکنان اصلی استراحت دهیم. نگرش و عملکرد تیم هنگام از دست دادن توپ مناسب نیست و البته من نمی توانم هیچ بازیکنی را سرزنش کنم.

 

البته در دیدار امشب یکی دو فرصت گلزنی خوب هم داشتیم که می توانستند تبدیل به گل بشوند. در کل در مقابل تیم هایی که خیلی عقب دفاع کرده و به دنبال ارسال هستند عملکرد خوبی نداریم و از بازیکنان لازم برای بازی کردن مقابل این سبک برخوردار نیستیم. ما 27 ضربه به سمت دروازه حریف زدیم که این آمار برای تیمی که واقعا فرصت زیادی برای آمادگی نداشته قابل توجه است."

 

دیدگاه‌ها