کد خبر : 1781489 | 01 مهر 1400 ساعت 02:23 | 78.9K بازدید | 7 دیدگاه

آنچلوتی: یک چیز را در مورد بنزما فراموش کردیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از عملکرد بازیکنان این تیم به خصوص کریم بنزما رضایت دارد.

آنچلوتی: یک چیز را در مورد بنزما فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در خانه خود عملکرد فوق العاده ای برابر مایورکا ارائه داده و با شش گل موفق به کسب پیروزی برابر این تیم شد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان این دیدار به تمجید از کریم بنزما و مارکو آسنسیو، دو ستاره گلزن تیمش در مسابقه امشب پرداخت.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "بازیکنانی که در طول فصل زیاد بازی نکرده بودند امشب آماده نشان دادند و این نشانه بسیار خوبی برای کل تیم است. ما ترکیب خوبی داریم، اما نباید فراموش کنیم که تجربه بسیار مهم است. آنچه من امشب از بازی تیمم دوست داشتم این است که بازیکنانی که کم بازی می کنند هم آماده هستند."

 

1645737

 

جایگزین کاسمیرو: "بازیکنان زیادی هستند که می توانند در این پست بازی کنند. البته کاسمیرو از نطر دفاعی بهترین بوده و در هر تیم تهاجمی حضور بازیکنی مانند کاسمیرو تقریبا ضروری است. ادواردو کاماوینگا، تونی کروس و فده والورده می توانند در این پست بازی کنند، اما هیچکس مانند کاسمیرو در امور دفاعی ظاهر نمی شود.

 

آینده مادرید با والورده، کاماونگا ، بلانکو امن است، اما من فکر می کنم در حال حاضر بازیکنانی چون کاسمیرو، کروس و مودریچ نیز در ترکیب وجود دارد و ما از هر نظر یک خط هافبک بسیار قوی در اختیار داریم."

 

احتمال استراحت دادن به بنزما: "شرایط کریم بسیار خوب است. او هشت گل به ثمر رسانده و این باعث می شود فراموش کنیم که چقدر خوب بازی می کند. بنزما از هر نظر کامل است و البته روزی هم که خسته باشد من لوکا یوویچ آماده را در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار می دهم."

 

درخشش مارکو آسنسیو: "او امشب خیلی خوب کار کرد و بین خطوط کیفیت خود را نشان داد. من امیدوارم هفته آینده نیز مارکو آسنسسیو موفق به ثبت هت تریک شود."

دیدگاه‌ها