کد خبر : 1781893 | 03 مهر 1400 ساعت 17:18 | 336.8K بازدید | 63 دیدگاه

کریس یاد پنالتی راموس افتاد

واکنش سریع رونالدو به پنالتی عجیب فرناندز(عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در لحظات پایانی دیدار این تیم برابر استون ویلا یک ضربه پنالتی را از دست داد.

واکنش سریع رونالدو به پنالتی عجیب فرناندز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون ویلا بود که نهایتاً این مسابقه با یک گل به سود تیم استون ویلا خاتمه یافت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد استون ویلا به شکل غیرمنتظره‌ای توانست گل برتری را به ثمر برساند؛ کورتنی هاوس روی یک ضربه کرنر دروازه یونایتد را باز کرد تا استون ویلا در آستانه کسب یک پیروزی قرار بگیرد.

 

اما در لحظات واپسین مسابقه منچستر یونایتد به یک ضربه پنالتی دست یافت. ضربه سر ادینسون کاوانی درون محوطه جریمه به دست مدافع استون ویلا برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

در حالی که گمان می شد کریستیانو رونالدو پشت توپ بایستد، فوق ستاره پرتغالی فداکاری بزرگی به خرج داد و اجازه داد که هموطنش یعنی برونو‌فرناندز ضربه را بزند. با این حال برونو به بدترین شکل ممکن این فرصت فوق العاده را از دست داد تا یونایتد فرصت کسب یک امتیاز خانگی را از دست داده باشد.

 

گفتنی است برونو‌ فرناندز تا پیش از این پنالتی زن اول منچستریونایتد به حساب می‌آمد اما گمان می‌شد که با آمدن کریستیانو رونالدو شرایط تغییر کند اما برنده پنج باره توپ طلا فداکاری بزرگی به خرج داد و اجازه داد که برونو مقابل استون ویلا پشت توپ بایستاد اما ستاره پرتغالی از این فرصت بزرگ استفاده نکرد.

 

حال باید منتظر ماند و دید که در بازی‌های آینده منچستریونایتد چه اتفاقی رخ خواهد داد و اینکه آیا باز هم برونو فرناندز پنالتی زن اول این تیم خواهد بود یا این وظیفه به رونالدو داده می شود.

 

 

1647407

 

1647408

 

پنالتی عجیب برونو‌ فرناندز که فرصت کسب یک امتیاز را از منچستریونایتد گرفت.

 

 

1647404

 

1647441

 

1647406

 

دلداری کریستیانو رونالدو به برونو‌ فرناندز بعد از از دست رفتن پنالتی

 

 

1647437

 

آخرین پنالتی های برونو فرناندز که 13 مورد آنها تبدیل به گل شده است.

 

 

در این بین برخی واکنش‌ها به این پنالتی از دست رفته برونو فرناندز نیز جالب بوده است.

 

 

1647434

 

 

یکی از کاربران به حمایت از برونو و انتقاد از سولسشر پرداخت و نوشت: "برونو هیچ تقصیری ندارد. وقتش رسیده اوله با عزت برود. فرق را هم با خودت ببر."

 

 

1647436

 

یکی دیگر از کاربران در توییتی عجیب مدعی شده که رونالدو می خواست پنالتی را بزند اما برونو این اجازه را نداده: "هرج و مرج در منچستریونایتد؛ رونالدو می خواهد پنالتی را بزند اما برونو فرناندز این کار را انجام داده و از دست می دهد."

 

 

1647435

 

 

کاربر دیگر نوشت: "ضربه ای که برونو فرناندز به توپ زد مضحک ترین پنالتی ممکن بود."

دیدگاه‌ها