کد خبر : 1782135 | 04 مهر 1400 ساعت 19:23 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

وارث باتی گل ظهور کرد؛

صربیناتور؛ درخشش ستاره محبوب گواردیولا (عکس)

وینچنزو ایتالیانو و دوسان ولاهوویچ؛ فیورنتینا با این ترکیب در حال تبدیل شدن به تیم روزهای درخشان گذشته است.

صربیناتور؛ درخشش ستاره محبوب گواردیولا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا در روزی که چندان خوب بازی نکرد هم با درخشش دوسان ولاهوویچ موفق به غلبه بر اودینزه شد و این نتایج هواداران این تیم را امیدوار به تکرار گذشته کرده است. حدود دو دهه پیش این تیم بنفش پوش با ستاره هایی چون گابریل باتیستوتا، روی کاستا، فرانچسکو تولدو، نونو گومژ و ... تبدیل به یکی از قدرت های فوتبال ایتالیا شده و همیشه یقه مدعیان بزرگ را در سری آ می گرفت.

 

1647880

 

یک دهه بعد اما این بار شاهد وایولای تحت هدایت چزاره پراندلی و با ستاره هایی چون استفانو یووتیچ، ریکاردو مونتولیوو، آلبرتو جیلاردینو ... بودیم و این تیمم بدشانس بود که در فلورانس مغلوب درخشش خیره کننده آرین روبن شده و نتوانست برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، از سد بایرن مونیخ نامدار عبور کند.

 

اما حالا و بعد از سپری کردن یک دهه تلخ، به نظر می رسد تیم بنفش پوش شهر فلورانس تولدی دوباره داشته است. فیورنتینا امروز و با تکیه بر تک گل دوسان ولاهوویچ، مهاجم تنومند و صربستانی خود از روی نقطه پنالتی موفق شد اودینزه را مغلوب کرده و دوباره در مسیر پیروزی قرار بگیرد.

 

1647881

 

فیورنتینا با استخدام وینچنزو ایتالیانو به عنوان سرمربی و در اختیار داشتن دوسان ولاهوویچ در نوک خط حمله، این فصل خود را در قامت مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان معرفی کرده و در حال حاضر و با احتساب برتری امروز مقابل اودینزه، در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است.

 

نباید فراموش کرد فیورنتینا هفته گذشته بدشانس بود که در خانه خود برابر اینتر، مدعی فتح سری آ و مدافع فتح عنوان قهرمانی مغلوب شد و شاید اگر فرصت های نیمه اول این تیم تبدیل به گل می شد، نتیجه دیگری رقم می خورد. البته فیورنتینا از همین حالا می داند حفظ دوسان ولاهوویچ برای فصول بعد بسیار دشوار است و تیم های بزرگ اروپایی از همین حالا برای خرید او اقدام کرده اند.

 

1647882

 

نام این بازیکن در فهرست خرید پپ گواردیولا قرار دارد و سرمربی منچسترسیتی در تابستان امسال نیز تلاش زیادی برای انتقال این بازیکن داشت که به نتیجه نرسید. همچنین اینتر نیز دوسان ولاهوویچ را به عنوان گزینه جانشینی روملو لوکاکو در نظر گرفته بود، اما کمیسو، مالک آمریکایی وایولا اجازه جدایی او را نداد.

 

دوسان ولاهوویچ خودش چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد شباهت زیادی به ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند دارد و حداقل از نظر فیزیکی که این دو بازیکن شبیه به نظر می رسند. دوسان ولاهوویچ در بین هواداران فوتبال لقب صربیناتو را گرفته که البته این لقب در اصل به نواک جوکوویچ، تنیسور بزرگ و پرافتخار صربستانی تعلق دارد.

 

1647885

 

باید دید آیا دوسان ولاهوویچ مانند گابریل باتیستوتا حاضر است سال های اوج فوتبال خود را در فیورنتینا بماند یا نه. به هر حال تیم های متمولی مانند منچسترسیتی و اینتر از همین حالا برای خرید این مهاجم قدبلند و گلزن صف کشیده اند و قطعا در تابستان سال بعد بیشتر نام دوسان ولاهوویچ را خواهیم شنید.

 

1647884

دیدگاه‌ها