کد خبر : 1782137 | 04 مهر 1400 ساعت 19:32 | 34.1K بازدید | 11 دیدگاه

از هواداران فولاد عذرخواهی می کنم

بلبلی: شهادت دادم تا پنجره استقلال بسته نشود

مهاجم پیشین استقلال می گوید اشتباه بزرگی را در اول راه فوتبالش مرتکب شده است.

بلبلی: شهادت دادم تا پنجره استقلال بسته نشود

به گزارش "ورزش سه"، محمد بلبلی بعد از دریافت رضایتنامه اش از استقلال و جدایی از این تیم بیان کرد: من امروز به باشگاه رفتم تا رضایتنامه ام را بگیرم. نامه ای را از آقای مجیدی گرفته بودم و آن را آوردم تا آقای آجورلو امضا کند و بتوانم جدا شوم.صحبتی درباره رضایتنامه قرضی یا قطعی نشد. منتهی باید قطعی جدا شوم.


وی درباره مقصد آینده اش گفت: فعلا معلوم نیست به چه تیمی بروم. فعلا هیچ صحبتی با هیچ تیمی نکردم و بلافاصله بعد از صدور رضایتنامه تصمیم می گیرم.


مهاجم پیشین استقلال و نفت مسجدسلیمان با اشاره به اتفاقاتی که در دوران محرومیت برایش رخ داد تاکید کرد: حرف زیاد دارم اما نزنم بهتر است. محرومیت مرا خیلی اذیت کرد و از همه چیز دورم کرد. با اینکه حقم نبود و قول های دیگری به من داده بودند. گفته بودند باشگاه نمی گذارد محروم شوی. خودم شهادت دادم که تقصیر من بود تا باشگاه پنجره اش بسته نشود. 6 ماه عقب ماندم و بعد هم مصدوم شدم و کارم سخت شد.


بلبلی افزود: تازه 23 سال دارم و اول راه هستم. این اشتباه اما خیلی کمکم می کند. امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد. یک عذرخواهی بزرگ از هواداران فولاد می کنم. من نمی خواستم کاری کنم که فولاد محروم شود. از همینجا از خوزستانی های عزیز عذرخواهی می کنم.


وی درباره اینکه جدایی اش با نظر خودش بود یا باشگاه، گفت: جدایی ام هم خواست خودم بود و هم کادرفنی نظرش همین بود.

دیدگاه‌ها