کد خبر : 1782172 | 04 مهر 1400 ساعت 22:05 | 153.1K بازدید | 10 دیدگاه

حواشی خاص سرمربی پرتغالی؛

مورینیو این بار به ثانیه مجازات کرد! (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم بعد از دیدار مقابل لاتزیو واکنش غیرمنتظره ای به بازیکنان خود نشان داد.

مورینیو این بار به ثانیه مجازات کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج درخشان ابتدای فصل جالوروسی مدتی است متوقف شده و آنها بعد از قبول شکست در دیدار هفته گذشته مقابل ورونا،  این هفته در دربی دلاکاپیتاله و در شبی جذاب و به یادماندنی، با نتیجه 2-3 مغلوب رقیب همشهری خود لاتزیو شدند. البته رم در این دیدار فرصت های گلزنی بسیار خوبی را از دست داد و در واقع بدشانس بود که بدون کسب حتی یک امتیاز زمین را ترک کرد.

 

1647974

 

1647975

 

اما در طول این دیدار و مطابق انتظار شاهد واکنش های خاصی از سوی ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی بودیم. او بعد از اولین گل تیمش و وقتی هنوز رم 1-2 از لاتزیو عقب بود، هواداران بیانکوچلستی را به سکوت دعوت کرده و با اشاره به ساعت خود نشان داد هنوز فرصت زیادی تا پایان مسابقه باقی مانده است.

 

1647976

 

1647980

 

اما در پایان مسابقه و در حالیکه بازیکنان لاتزیو در حال برگزاری جشن شادی برتری در دربی بودند، ژوزه مورینیو یه یکباره بازیکنان رم را در وسط زمین جمع کرده و برای آنها جلسه ای کوتاه و سرپایی برگزار کرد. او به سرعت  و بعد از سوت پایان به سمت زمین دوید و ایده در ذهن خود را اجرا کرد. به نظر می رسید سرمربی باتجربه رم از نمایش بازیکنان خود راضی نیست و او با جدیت تمام نکاتی را به آنها تذکر می داد.

 

اما اینجا دلایل عصبانیت مورینیو از داوری را بررسی خواهیم کرد. در واقع این سرمربی پرتغالی همانطور که در مصاحبه خود گفت به دو صحنه معترض بوده است؛

 

1- بلافاصله بعد از گل دوم لاتزیو، السید هیساج در محوطه با نیکولو زانیولو برخورد کرد که داور اینجا اعتقادی به اعلام پنالتی به سود رم نداشت.

 

1647986

 

2-  همچنین مورینیو معتقد بود لورنزو پلگرینی، کاپیتان رم هفته گذشته به خاطر صحنه ای مشابه کارت قرمز گرفته، اما لوکاس لیوا، بازیکن لاتزیو امشب اینگونه مجازات نشده است.

 

در نهایت این جلسه کوتاه مدت با صحبت های ژوزه مورینیو به اتمام رسیده و بازیکنان جالوروسی راهی رختکن شدند. این سرمربی پرتغالی در سال های اخیر بارها در مقابل رسانه ها به اشتباهات بازیکنان خود پرداخته و به همین علت گاهی در رختکن تیم های خود دیگر شخص محبوبی نبوده است. باید دید در صورت ادامه نتایج ضعیف رم، آیا ژوزه مورینیو باز هم بازیکنی را مقصر معرفی می کند یا همچنان به حمایت از بازیکنان خود خواهد پرداخت.

 

1647977

 

1647978

 

 

همچنین اخبار حاکی از آن است مورینیو پس از مشاجره با آنجلو مانگیانت ، روزنامه نگار اسکای اسپورت و سایر خبرنگاران، عصبانی شده و سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرده است. 

دیدگاه‌ها