کد خبر : 1782338 | 05 مهر 1400 ساعت 20:57 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

جبران و بازگشت با دستان به‌به و پای ریکاردینیو؛

صعود شگفت‌انگیز پرتغال با حذف اسپانیا

تیم ملی فوتسال پرتغال در دیداری جذاب و هیجان‌انگیز اسپانیا را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رسید.

صعود شگفت‌انگیز پرتغال با حذف اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتسال، تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا و پرتغال در رقابتی حساس از ساعت ۱۸ امروز در سالن ویلینوس آرنا مقابل هم قرار گرفتند تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص کنند.

 

پرتغال در شروع مسابقه نمایش  بهتری داشت و حملات خطرناکی به وجود آورد، اما اسپانیا به مرور زمان بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۲۰ هم صاحب ضربه پنالتی شد که آدری آن را از دست داد تا دو تیم بدون گل زده نیمه اول را پشت سر بگذارند.

 

1648255

 

اسپانیا در آغاز نیمه دوم فوق‌العاده ظاهر شد و در کمتر از سه دقیقه موفق شد دو گل توسط آدولفو و آدری به ثمر رساند و خود را نزدیک به صعود کند، اما پرتغالی‌ها بازگشت شگفت‌انگیزی به بازی داشتند و نتیجه را جبران کردند.

 

برونو کوئلهو با شوت پای چپ فنی و زمینی از سمت راست در دقیقه ۳۱ گل اول پرتغال مقابل اسپانیا را به ثمر رساند و اختلاف را کاهش داد و در دقیقه ۳۵ پاس رو به عقب برای زیکی و شوت محکم این ستاره پرتغالی کار را به تساوی کشید.

 

ریکاردینیو، فوق ستاره فوتسال جهان و تیم ملی پرتغال در فاصله یک دقیقه و سه ثانیه به پایان بازی قصد داشت دروازه اسپانیا را برای سومین بار باز کند که هررو به زیبایی به توپ واکنش نشان داد تا بازی مساوی بماند.

 

1648253

 

اسپانیا که در تلاش بود در وقت معمول مسابقه کار را یکسره کند و گل سوم را بزند، در یک دقیقه پایانی ۵ موقعیت جدی به وجود آورد که درخشش به‌به، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال پرتغال اجازه نداد دوباره توپی از خط دروازه این تیم عبور کند و تساوی ۲ بر ۲ پایان کار دو تیم در نیمه دوم باشد.

 

پرتغال با وجود اینکه ۵ خطا انجام داده و کار سختی در وقت‌های تلف شده داشت، در دقیقه دوم نیمه اول روی پاس رو به جلوی ریکاردینیو و اشتباه عجیب رایا در دفع توپ، با یک ضربه چیپ به گل سوم دست یافت و از اسپانیا پیش افتاد.

 

1648256

 

اسپانیا در نیمه دوم وقت‌های اضافه روی به بازی پاورپلی‌(استفاده از یک بازیکن به جای دروازه‌بان) آورد که این تاکتیک برای آنها جواب نداد و در دقیقه دوم وقت‌های اضافه دوم، وارلا با ضربه بغل پا از زمین خودی برای چهارمین بار دروازه اسپانیا را باز کرد.

 

حملات اسپانیا در سه دقیقه پایانی مسابقه برای جبران دو گل خورده و کشیدن بازی به پنالتی ثمری نداشت تا تیم ملی پرتغال با درخشش به‌به، دروازه‌بان خود به برتری ۴ بر ۲ دست پیدا کند و پس از برزیل و آرژانتین، به مرحله نیمه نهایی جام جهانی برسد و منتظر برنده مسابقه ایران و قزاقستان باشد.

دیدگاه‌ها