کد خبر : 1782344 | 05 مهر 1400 ساعت 22:05 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

آندرس کریستنسن:

بازی با یوونتوس بهترین فرصت برای جبران است

آندریاس کریستنسن، مدافع چلسی مدعی شد خیلی زود زمان جبران شکست مقابل منچسترسیتی فرا رسیده است.

بازی با یوونتوس بهترین فرصت برای جبران است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شرایطی در ابتدای هفته مقابل منچسترسیتی اولین شکست فصل خود را پذیرفت که نمایش خوبی نیز ارائه نداده و نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف قدرتمند خود ایجاد کند. حالا آبی های لندن این هفته در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان مهمان یوونتوس هستند و آندریاس کریستنسن از انگیزه بالای چلسی برای جبران شکست برابر سیتی خبر داده است.

 

آندریاس کریستنسن گفت: "دیدار مقابل یوونتوس فرصت خوبی برای واکنش نشان دادن به شکست مقابل منچسترسیتی است. قبول اولین باخت این فصل خوشحال کننده نیست، اما حالا بازی دیگری داریم که خیلی زود فرا رسیده و شب دشواری مقابل یوونتوس پیش رو ماست.

 

1648271

 

اما این مسابقه یک فرصت عالی برای بازگشت به شرایط مساعد است. باید نشان دهیم می توانیم همانطور که می خواهیم بازی کنیم و دوباره در موقعیت خوبی قرار بگیرد. بازی با یوونتوس یک دیدار سخت است، اما هیچ راهی بهتر از این برای ریکاوری وجود ندارد، پیروزی برابر یک تیم خوب دیگر پس از قبول شکست مقابل تیمی بزرگ.

 

در دیدار مقابل منچسترسیتی با شرایط خوبی وارد میدان شدیم، اما روز خوب سیتی بود و البته همیشه جدال با این تیم دشوار است. در نیمه اول عملکرد مناسبی نداشتیم و وقتی به شرایط خوب رسیدیم که دیگر خیلی دیر شده بود. به محض این که در نیمه اول به توپ می رسیدیم، واقعا هیچ گزینه ای نداشتیم.

 

از انرژی و خونسردی روی توپ برخوردار نبوده و هنگام مالکیت توپ مثل همیشه نبودیم. این نمایش ناامید کننده بود، اما ما منتظر بعدی هستیم. حالا باز هم می خواهیم سبک همیشگی خود را پیاده کرده و کار حریف را دشوار بسازیم."

دیدگاه‌ها