کد خبر : 1782356 | 05 مهر 1400 ساعت 23:07 | 18.9K بازدید | 11 دیدگاه

اشتباهاتی که از علیرضا بعید بود؛

صمیمی بازنده دوئل بزرگ گلرها (عکس)

دروازه بان تیم ملی با وجود مهار چندین موقعیت خوب حریف اما اشتباهات دور انتظاری مقابل قزاقستان داشت.

 صمیمی بازنده دوئل بزرگ گلرها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران اولین بازی خود در جام جهانی لیتوانی را با پیروزی 3-2 مقابل صربستان پشت سر گذاشت؛ علیرضا صمیمی ستاره اول تیم ملی در آن دیدار بود که بارها با واکنش های دیدنی خود مانع از فروپاشی دروازه تیم ملی شد. او در دومین بازی مقابل امریکا ظرف کمتر از دو دقیقه با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا علاوه بر آن بازی، تقابل با آرژانتین را هم از دست بدهد.

 

صمیمی در مرحله یک هشتم نهایی به دروازه تیم ملی بازگشت؛ در این مرحله تیم ملی با نتیجه 9 بر 8 مقابل ازبکستان به برتری رسید اما دریافت این تعداد گل بسیار نگران کننده بود. با وجود چنین شرایطی، ناظم الشریعه در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل قزاقستان هم به صمیمی میدان داشت.

 

1648284

 

دروازه بان تیم ملی با وجود مهار چندین موقعیت خوب حریف اما اشتباهات دور انتظاری مقابل قزاقستان داشت. ملی پوشان فوتسال ایران نیمه اول این بازی را با برتری دو بر صفر به پایان رساندند اما در نیمه دوم سه گل دریافت کردند؛ گل اول قزاقستان در شرایط عجیبی به ثمر رسید. ضربه بازیکن حریف در موقعیت تک به تک در حالی که به نظر می رسید راهی به دروازه نداشته باشد با برخورد به صمیمی که از دروازه بیرون آمده بود به گل تبدیل شد؛ وب سایت فیفا این گل را به نام دروازه بان ایران ثبت کرد تا یک گل به خودی را از صمیمی در این دیدار حساس شاهد باشیم.

 

1648285

 

1648288

 

1648286

 

در ادامه کار و روی ضربه آزادی که داور استرالیایی در عین ناباوری برای قزاقستان اعلام کرد آرنولد کنوب دروازه ایران را باز کرد. روی شوت این بازیکن، عکس العمل صمیمی غیرقابل تصور بود؛ با توجه به توانایی بالای این دروازه بان انتظار واکنشی بهتر از او می رفت اما ضربه بازیکن قزاق پس از برخورد به دستان صمیمی به گل تبدیل شد.

 

1648287

 

 گلر تیم ملی لحظاتی پس از این گل روی یک پاس به عقب هم می رفت اشتباهی مرگبار انجام دهد که توپ با خوش شانسی راهی اوت شد؛ صمیمی در حالی که تصور می شد پاس رو به عقب بازیکن خودی را به سمت زمین حریف روانه کند، با یک اشاره کوچک توپ را از کنار دروازه به کرنر فرستاد تا مشخص شود فشار زیادی را متحمل شده است؛ این در حالی بود که گلر قزاق ها با پا به توپ قابل توجه خود نقشی غیر قابل انکار در پیروزی تیمش داشت.

دیدگاه‌ها