کد خبر : 1783996 | 14 مهر 1400 ساعت 13:14 | 22.7K بازدید | 11 دیدگاه

ناکامی لواندوفسکی؛ در یک قدمی رکوردی تاریخی

اخیرا روند گلزنی رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا متوقف شده است.

ناکامی لواندوفسکی؛ در یک قدمی رکوردی تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، گلزن قهار و 33 ساله بایرن مونیخ امسال نیز مانند فصول گذشته فصل را در شرایط آرمانی آغاز کرده و حال حاضر با زدن هفت گل در کنار ارلینگ هالند بخت اول دریافت جایزه بهترین گلزن بوندسلیگا محسوب می شود. رابرت لواندوفسکی همچنین از نامزدهای قطعی کسب جایزه بهترین بازیکن جهان نیز محسوب می شود و قطعا در مراسم فرانس فوتبال شاهد حضور این مهاجم باتجربه نیز خواهیم بود.

 

1644808

 

اما رابرت لواندوفسکی که پیش از این در 15 بازی متوالی بوندسلیگا که حداقل یک گل به ثمر رسانده بود، بعد از مدت ها در دو دیدار پیاپی برابر متوالی گرویتر فورت و اینتراخت فرانکفورت در این امر ناکام بود. جالب اینجاست این اتفاق تقریبا در دو سال رخ نداده بود. آخرین بار بین نوامبر و دسامبر 2019 بود این ستاره لهستانی در سه بازی متوالی در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده بود؛ پیروزی برابر دوسلدورف (0-4) و دو شکست مقابل بایرلورکوزن (1-2) و مونشن گلادباخ (2-1).

 

بنابراین لواندوفسکی در راه رسیدن به یکی از رکوردهای گرد مولر در فصل 1969-1970 با گلزنی در 16 دیدار متوالی ناکام ماند. این ستاره لهستانی در سال های اخیر به سمت شکستن رکوردهای گلزن فقید و افسانه ای فوتبال آلمان یورش برده، اما برای تصاحب این رکورد باید یک نیم فصل فوق العاده دیگر را در هفته های پیش رو طی بکند.

دیدگاه‌ها