کد خبر : 1784662 | 17 مهر 1400 ساعت 22:18 | 20.4K بازدید | 7 دیدگاه

سرنوشت متفاوت سپاهانی‌های سابق در تیم ملی (عکس)

در حال حاضر سپاهان دو نماینده در اردوی تیم ملی دارد، ولی بازیکنانی نیز در اردو حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در این دو قاب چهار بازیکن دیده می‌شوند، که دو بازیکن از این جمع به تیم های استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند و پیام نیازمند هم در پایان لیگ بیستم از جمع سپاهانی‌ها جدا شد، تا حالا تنها یاسین سلمانی و امید نورافکن دو بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی باشند. 

 

1652490


سیاوش یزدانی و میلاد سرلک دو سپاهانی سابق به شمار می روند که هر دو با سرنوشتی متفاوت به پرسپولیس و استقلال پیوستند. اولی در پایان لیگ هجدهم و با درخشش در تیم امیرقلعه‌نویی سپاهانی شد و دومی هم پس از یک نیم فصل حضور در نساجی مازندران به شهر خودرو رفت و سپس با نظر یحیی گل‌محمدی که در شهرخودرو هم این بازیکن مورد توجه‌اش بود، جذب سرخپوشان شد.

 

1652488


پیام نیازمند دیگر بازیکن سابقا سپاهانی به شمار می‌‎رود که اخیرا راهی پورتیموننزه شده و درنهایت یاسین سلمانی جوان‌ترین عضو تیم ملی در دو اردوی اخیر بوده که همچنان به ماجراجویی خود در اردوی طلایی پوشان ادامه خواهد داد.

 

1652489


در حال حاضر اما این چهار بازیکن در تیم ملی با توجه به رقابتی که دارند، فرصت خیلی کمی پیدا می‌کنند و میلاد سرلک که از اردوی پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده، بیشترین دقایق حضور در میان آنها را دارد و سلمانی، یزدانی و نیازمند امیدوار به آینده‌اند تا با توجه به عملکردی که دارند، مورد اعتماد سرمربی تیم ملی برای حضور در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها