کد خبر : 1785237 | 20 مهر 1400 ساعت 19:25 | 67.7K بازدید | 3 دیدگاه

سیمئونه و افشای یک راز جالب در مورد لئو مسی

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، فاش کرد در مقطعی از لوئیس سوارز شرایط حضور لیونل مسی در این تیم را جویا شده است.

سیمئونه و افشای یک راز جالب در مورد لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بزرگ ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی طی سال های اخیر در تابستان امسال رخ داد؛ جایی که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که نمی‌تواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و نهایتاً فوق ستاره آرژانتینی از این تیم جدا شد تا برای اولین بار برای یک تیم اروپایی دیگر به میدان برود.

 

بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی اکثر گزارش ها حاکی از آن بود که این بازیکن راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. همچنین شایعاتی نیز وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است مسی به دلیل دوستی با لوئیس سوارز به باقی ماندن در اسپانیا و انتقال به اتلتیکو مادرید نیز فکر کند اما نهایتا چنین اتفاقی رخ نداد و فوق ستاره آرژانتینی راهی پاری سن ژرمن شد.

 

 

1653454

 

 

در همین راستا دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، یک راز جالب توجه را درباره مسی فاش کرده است. سرمربی آرژانتینی گفت: "من می‌خواهم یک سری جزئیات را برای شما بگویم. با توجه به آن چیزی که در بارسلونا اتفاق افتاد ما با لوئیس سوارز تماس گرفتیم. با تمام احترام من با لئو تماس نگرفتم اما با لوئیس سوارز ارتباط برقرار کردم تا ببینم آیا احتمال کمی برای حضور مسی در اتلتیکو وجود دارد. مسئله ای که حدود سه ساعت به طول انجامید چراکه پیش از آن پاری سن ژرمن تلاش زیادی انجام داده بود."

 

سیمئونه در ادامه صحبت‌های خود پیرامون لیونل مسی گفت: "هیچ موقعیتی برای من به منظور هدایت او وجود نداشت. او در بارسلونا بود و من هم در اتلتیکو حضور داشتم. همچنین زمان حضور ما در آرژانتین نیز با یکدیگر مطابقت نداشت. اگر از من بپرسید مسی باید کجا بازی کند می‌گویم جایی که می‌خواهد در آنجا برنده شود. در تیمی که می‌داند برای پیروز شدن باید چه کار کند. تنها نکته مهم این است که برای برنده شدن آماده باشد."

 

 

1653453

دیدگاه‌ها