کد خبر : 1786112 | 25 مهر 1400 ساعت 16:23 | 18.1K بازدید | 9 دیدگاه

4 تیم نهایی ACL مشخص شدند؛

نیمه نهایی تمام کره ای تمام عربستانی (عکس)

فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق نیز مثل منطقه غرب بین نمایندگان یک کشور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم عربستانی النصر و الهلال شب گذشته با کسب پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فینالی تمام عربستانی را در منطقه غرب به وجود آوردند.

 

الهلال با نتیجه سه بر صفر از سد پرسپولیس گذشت و النصر هم موفق شد با نتیجه پنج بر یک الوحده امارات را شکست دهد. به این ترتیب یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا از عربستان خواهد بود و الهلال و النصر بعد از صعود شب گذشته منتظر برگزاری دو بازی یک چهارم نهایی منطقه شرق بودند تا حریفان احتمالی خود در صورت صعود به فینال را شناسایی کنند.

 

1655003

 

1655005

 

یک چهارم نهایی شرق آسیا با حضور سه تیم کره ای امروز برگزار شد. ناگویا تنها تیم ژاپنی حاضر در این مرحله صبح امروز مقابل پوهانگ با سه گل شکست خورد. پوهانگ در مرحله گروهی پایین تر از ناگویا به عنوان تیم دوم صعود کرده بود اما در این مرحله توانست با غلبه بر این تیم راهی نیمه نهایی شود.

 

1655002

 

در دیگر دیدار امروز که یک تقابل تمام کره ای بود، چونبوک موتورز و اولسان هیوندای به مصاف هم رفتند. این دیدار حساس و هیجان انگیز در پایان 90 دقیقه با تساوی دو بر دو همراه بود. برای تعیین تیم برنده کار به وقت های اضافه کشیده شد و لی دونگ جیونگ در دقیقه 101 توانست با باز کردن دروازه چونبوک تیمش را به گل سوم برساند. این گل برای پیروزی اولسان کافی بود تا این تیم با کسب پیروزی 3-2 مقابل چونبوک، حریف پوهانگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

 

1655004

 

به این ترتیب فینال منطقه شرق را هم مثل منطقه غرب دو تیم از یک کشور برگزار خواهند کرد تا در فینال اصلی شاهد تقابلی بین نمایندگان عربستان و کره جنوبی باشیم. دیدار تیم های النصر و الهلال روز سه شنبه برگزار خواهد شد. اولسان و پوهانگ هم با یک روز تاخیر (چهارشنبه) دیگر نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها