کد خبر : 1786750 | 28 مهر 1400 ساعت 15:54 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنیس دیویس کاپ؛ دومین پیروزی در کارنامه ایران

تیم ملی تنیس ایران به دومین پیروزی‌اش در رقابت‌های دیویس کاپ دست یافت.

تنیس دیویس کاپ؛ دومین پیروزی در کارنامه ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین مسابقه تیم ملی تنیس ایران در رقابت‌های گروه 4 آسیا و‌ اقانوسیه صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد و‌ نمایندگان‌ کشورمان مقابل یمن به برتری 3 بر صفر رسیدند.

 

 در نخستین مسابقه بخش انفرادی علی یزدانی با نتیجه مقابل حسین نوراز به برتری 2 بر صفر دست یافت. در دومین دیدار بخش انفرادی امیر حسین بادی با حلیل سلام مسابقه داد و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

در بخش دونفره نیز تیم‌ ایران با ترکیب امیر حسین بادی و‌ علی یزدانی و با نتیجه 2 بر صفر موفق شد از سد تیم یمن عبور کرد تا این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم‌ ایران به پایان برسد.

 تیم ملی کشورمان پیش از این با نتیجه 3 بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی دست یافته بود و با تکرار این نتیجه مقابل یمن، فردا به مصاف کامبوج‌می‌رود.

 

مسابقات گروه 4  آسیا و‌اقیانوسیه از 26 مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار می‌شود و 3 تیم به گروه 3 آسیا و‌اقیانوسیه صعود می‌کنند.

اکبر طاهری  به عنوان سرمربی، فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست، تیم ایران را با ترکیب حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها