کد خبر : 1789053 | 09 آبان 1400 ساعت 13:56 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست ویژه سرمربی مس شهر بابک برای میزبانی

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک از مسئولین سازمان لیگ خواست تا همکاری لازم را برای میزبانی این شهر در لیگ یک با مس داشته باشند.

درخواست ویژه سرمربی مس شهر بابک برای میزبانی

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی سرمربی تیم مس شهربابک که تیمش را در دو بازی نخست برابر مس کرمان و خوشه طلایی در خارج از خانه هدایت کرد، حالا نگران برگزاری بازی خانگی و امتیاز میزبانی این تیم است: قرعه ما اینگونه بود که دو بازی سخت در بیرون از خانه برابر مس کرمان و خوشه طلایی داشته باشیم و سپس میزبان خیبر خرم آباد باشیم که نمی‌دانیم می‌توانیم در شهربابک میزبانی کنیم یا خیر؟! به ما قول داده اند مشکل میزبانی را حل کنند.

 

این در حالی است که شایعات زیادی پیرامون منع میزبانی برای این تیم به خاطر امکانات پایین وجود دارد اما سرمربی این تیم معتقد است که شرایط سخت افزاری مس برای میزبانی مناسب است: برای میزبانی هر روز شرایط را برای ما سخت تر می‌کنند و در حالیکه استادیوم شیک و امکانات خوبی در شهربابک داریم هنوز مشکل میزبانی مان حل نشده است. فاصله شهر سرچشمه که دارای هتل است تا شهربابک ۳۵ دقیقه است در حالیکه فاصله هتل تا استادیوم در خیلی از جاها مثل مسجد سلیمان یا حتی تهران گاهی بیشتر از یک ساعت است.

 

او همچنین گفت که قرار است سعد محمدی رییس مجموعه صنعت مس برای میزبانی این تیم کمک کند؛ هرچند که هنوز خبر رسمی در این باره از سوی سازمان لیگ منتشر نشده است. او می‌گوید که تیمش مشکل مالی و انضباطی ندارد و باید این تیم مورد حمایت سازمان لیگ قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها