کد خبر : 1789364 | 10 آبان 1400 ساعت 20:24 | 32.5K بازدید | 8 دیدگاه

رئال، مصمم تر از همیشه برای جذب ستاره فرانسوی

مارکا مدعی شد رئال مادرید حالا به شکلی جدی تری شرایط جذب پل پوگبا را بررسی می‌کند.

رئال، مصمم تر از همیشه برای جذب ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را پشت سر می گذارد و همین موضوع باعث شده که گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده این ستاره فرانسوی مطرح شود. در واقع به نظر می رسد که مذاکرات این بازیکن با منچستریونایتد برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و در انگلیس شانس کمی برای ماندن او در اولدترافورد متصور هستند.

 

از طرف دیگر گزارش‌ها طی ماه‌های اخیر حاکی از آن بوده که دو تیم رئال مادرید و یوونتوس محتمل‌ترین گزینه‌ها برای آینده پل پوگبا خواهند بود. برخی منابع مدعی شده اند که پوگبا علاقه زیادی به بازگشت به تورین و بازی دوباره برای یوونتوس دارد و بعضی دیگر از اشتیاق این بازیکن برای بازی برای رئال مادرید خبر داده‌اند.

 

 

1659714

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که هر چه به ژانویه نزدیک‌تر می شویم شایعات در مورد آینده پل پوگبا وارد فاز جدیدتری می شود.‌ در همین راستا مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که حالا رئال مادرید به شکل جدی تری شرایط به خدمت گرفتن پوگبا را بررسی می کند. این باشگاه قصد دارد ستاره فرانسوی را برای تقویت خط هافبک خود به خدمت بگیرد و به نظر می رسد که لوس بلانکوس از شانس خوبی برای تحقق این هدف برخوردار است.

دیدگاه‌ها