کد خبر : 1790417 | 15 آبان 1400 ساعت 18:17 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

انسجام دفاعی تیم خطیبی و کلین‌شیت‌های سریالی؛

آلومینیوم، تنها تیم بدون گل خورده لیگ 21

تیم آلومینیوم اراک برای چهارمین بازی متوالی توانست دروازه‌اش را در فصل جدید لیگ برتر بسته نگه دارد.

آلومینیوم، تنها تیم بدون گل خورده لیگ 21

به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی مقابل شهر خودرو و دو پیروزی ارزشمند مقابل فولاد و پرسپولیس و ثبت 4 گل زده و بدون دریافت گل، شاگردان رسول خطیبی در هفته چهارم لیگ برتر در رفسنجان میهمان مس بودند؛ دیداری که می‌توانست ایرالکو را به صدر جدول برساند اما با این‌حال ضربات شاگردان خطیبی به گل نرفت تا بازی بدون گل مساوی به پایان برسد.

 

نکته مهم تداوم بسته ماندن دروازه تیم آلومینیوم بود تا آن‌ها در پایان هفته چهارم و با توجه به باز شدن دروازه استقلال و سپاهان در روز گذشته، تنها تیم لیگ بیست و یکم باشند که چهار بازی متوالی دروازه‌شان بسته مانده و موفق به کلین‌شیت شدند.

 

عرفان اسفندیاری دروازه‌بان جوان آلومینیوم هفته اول مقابل شهر خودرو کلین‌شیت کرد و سپس حسین پورحمیدی در سه بازی متوالی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا این‌چنین دستاورد ویژه‌ای در آغاز فصل جدید لیگ برتر به نام آلومینیوم و تیم تحت هدایت رسول خطیبی به ثبت برسد.

 

انسجام خوب خط دفاعی آلومینیوم و حضور چهره‌های باتجربه‌ای همچون رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی و پوریا آریاکیا در قلب خط دفاعی این تیم نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه اراکی‌ها داشته است.

دیدگاه‌ها