کد خبر : 1791069 | 18 آبان 1400 ساعت 14:11 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

ورود کاپیتان سابق تیم ملی به اختلافات ژیمناستیک

هادی خناری نژاد می گوید نباید تغییراتی با اعمال نفوذ برخی افراد در فدراسیون ژیمناستیک ایجاد شود.

ورود کاپیتان سابق تیم ملی به اختلافات ژیمناستیک

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اختلافات بین فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش در حالی به اوج خود رسیده که مسئولان این فدراسیون اعتقاد دارند مجمع به سرپرستی اینچه درگاهی رای داده و قرار نیست او از سمتش کنار برود.


هادی خناری‌نژاد، ملی پوش سابق ژیمناستیک در خصوص انتقاد برخی از مسئولان سابق فدراسیون ژیمناستیک علیه رییس فعلی گفت: اول اینکه حضور اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک کاملا قانونی است. چون 45 نفر از 50 عضو مجمع به صورت کتبی با سرپرستی او تا زمان انتخابات موافقت کردند. من اینگونه نیستم که مثل برخی امضایم را پس بگیرم. متاسفانه برخی بده بستان‌ها وجود دارد و افرادی نقش منتقد را بازی می‌کنند که در هر دوره‌ای مخالف هستند.


وی افزود: من سال‌ها کاپیتان تیم ملی بودم و دوره‌های مختلفی را دیدم. در هر دوره زحماتی کشیده شده؛ اما اینچه درگاهی عملکرد کاملا موفقی داشته و این موضوع از موفقیت در رقابت‌های جهانی، جام‌های جهانی و به خصوص رقابت‌های کسب سهمیه کاملا مشخص است.


ملی‌پوش اسبق ژیمناستیک ایران عنوان کرد: با نگاهی به مخالفان و موافقان کاملا مشخص می‌شود که حق به چه کسی است. متاسفانه برخی اینگونه هستند که وقتی کنار گذاشته می‌شوند تبدیل به مخالف می‌شوند. همین الان علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی بهترین عملکرد را داشته؛ اما باز هم عده‌ای چون خودشان نیستند نقش منتقد را بازی می‌کنند و منتظر کوچکترین بهانه هستند تا حمله کنند.

دیدگاه‌ها