کد خبر : 1791128 | 18 آبان 1400 ساعت 19:25 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

براهیم دیاز:

نمی‌توانم جام جهانی را بدون اسپانیا تصور کنم

براهیم دیاز، از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا و بازی برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

نمی‌توانم جام جهانی را بدون اسپانیا تصور کنم

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز فصل فوق العاده ای را در میلان پشت سر می‌گذارد. اگرچه او اخیراً به کرونا مبتلا شده بود اما در این فصل سری آ 8 بازی برای روسونری انجام داده که حاصل آن سه گل و یک پاس گل بوده است. او همچنین برای بازی های ملی پیش رو نیز به اردوی اسپانیا دعوت شد و حالا امیدوار است که با لاروخا به جام جهانی صعود کند.

 

تیم ملی اسپانیا دو بازی حساس برابر یونان و البته سوئد صدرنشین پیش رو خواهد داشت و برای صعود مستقیم به جام جهانی به پیروزی در این دو بازی احتیاج مبرم دارد. ستاره باشگاه میلان درباره این دو مسابقه و تقابل با زلاتان ابراهیموویچ گفت: "از قابلیت های ابراهیموویچ باخبر هستیم. وقتی ما در میلان هستیم روی تیم‌ باشگاهی مان تمرکز می‌کنیم. در اینجا هم روی تیم ملی. در عین حال یک بازی مهمی پیش روی ما و آنها خواهد بود.

 

 

1662777

 

 

من نمی‌توانم جام جهانی را بدون اسپانیا تصور کنم. دو فینال در راه است و ما باید روی بازی پنجشنبه و بعد از آن یکشنبه تمرکز کنیم. باید در آنها به پیروزی برسیم تا نهایتاً به جام جهانی راه پیدا کنیم."

 

صحبت با لوئیس انریکه و بازگشت احتمالی به رئال مادرید: "آنچه که لوئیس انریکه به من گفت در رختکن باقی می‌ماند. در مورد سوال دیگر من نمی‌توانم چیز خاصی بگویم. من بازیکن میلان هستم و در این تیم حضور دارم. حالا مهم ترین چیز این است که به آینده فکر نکنم. اکنون دقایق بیشتری بازی می‌کنم و این مسئله به من اعتماد به نفس و انگیزه می‌دهد. در واقع حالا می‌توانم همه ویژگی‌هایم را نشان دهم."

 

 

1662776

دیدگاه‌ها