کد خبر : 1791137 | 18 آبان 1400 ساعت 20:01 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

تمرینات سخت پیکان برای تداوم پیروزی‌ها(عکس)

اعضای تیم پیکان تهران با انگیزه زیاد کارشان را برای مسابقه معوقه خود انجام می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسابقات لیگ برتر به مدت دو هفته تعطیل شده تا بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برگزار شود، پیکان و ذوب‌آهن قرار است تنها دیدار معوقه لیگ برتر را روز جمعه برگزار کنند.


از این رو شاگردان مجتبی حسینی این روزها با انگیزه زیاد کارشان را در تمرینات جلو می‌برند تا بتوانند به موفقیت های خود در شروع لیگ ادامه بدهند.

 

 

1662786

 


پیکان که امسال هم با ترکیبی جوان در لیگ برتر شرکت کرده، تا اینجای کار نتایج خوبی به دست آورده است. خودروسازان از 3 مسابقه قبلی خود 7 امتیاز(دو برد و یک تساوی) کسب کردند و بدون شکست خود را برای دیدارهای آینده آماده می‌کنند.


بی‌تردید حسینی و شاگردانش که لیگ را به خوبی شروع کردند ، انگیزه زیادی دارند تا در بازی معوقه خود نیز بهترین عملکردشان را به جای بگذارند و برای برد تلاش کنند.

 

 

1662785

 


نکته قابل توجه درباره پیکان این است که اگر آنها روز جمعه ذوب‌آهن را شکست بدهند، بعد از چند سال صدرجدول رقابت های لیگ را در اختیار می‌گیرند و همین موضوع انگیزه شان را بیشتر خواهد کرد. این در شرایطی است که حریف روز جمعه پیکان نیز تیم سرسختی نشان داده و قطعا شاگردان مجتبی حسینی کار راحتی در پیش نخواهند داشت. 


پیکانی ها بعد از دیدار با تراکتور کار خود را بدون وقفه جلو می‌برند و باید دید در بازی حساس روز جمعه آنها چه نتیجه ای به دست خواهند آورد.

 

 

1662787

 

1662788

دیدگاه‌ها